התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה אשר הועבר למוסד חדש בהעברה יזומה, צריך להיות משובץ במקום פנוי לחלוטין.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
לפי הסכם משנת לימודים תשפ"הלריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפנות למנהל בית הספר שיבדוק מול מפקחת חינוך מיוחד.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם מלמד ב-6 כיתות תקניות – כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם אינך מעוניינת להישאר במקום עבודתך, לא קיבלת אישור העברה, לא מצאת מקום עבודה חדש, באפשרותך להתפטר.
הותק והדרגה נשמרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בערך 3 ש"ש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לפנות למפקחת ולכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא מחוייבת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםדמי לידה משלם ביטוח לאומי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לידה במהלך או בתום שנת שבתון:
מורה ששהתה בשנת שבתון מטעם קרן השתלמות וילדה במהלך או בתום שנת השבתון,
תיחשב לה שנת השבתון כשנת עבודה לכל דבר ועניין (חוזר מנכ"ל נה/ 7 עמ' 32).
עו"ה היוצאת לחופשת לידה לאחר שנת שבתון מטעם קרן ההשתלמות
תיחשב חופשת הלידה כתקופת עבודה לצורך תשלום משכורת הקיץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
בסוף שנה שלישית וכמובן בהמלצת מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את בשנה השנייה, עדיין אין לך קביעות.
לכן, את לו יכולה להגיש בקשת העברה.
ממליצה לפנות למפקחת על החינוך המיוחד וגם למנהלת מתי"א בעיר אליה את עוברת לצורך שיבוץ.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, הכל נשמר באופק חדש.
אין דרגות בעוז לתמורה.
המשכורת משולמת לפי ותק והשכלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת יכולה למלא את הטופס המכוון דרך פורטל עובדי הוראה,
ובנוסף לשלוח מייל למנהלת בית הספר. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
-
מאתתגובות