התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בשום אופן לא תהיה פגיעה בחישוב הפנסיה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה אשר סיים את שעות ההוראה להכנה לבגרות, נקרא בשפה מקצועית מורה מתפנה.
הוא נמצא בשעות הפרונטאליות שלו בבית הספר לטובת המערכת.
לידיעתך,
תשלום שעת הוראה באופק חדש גבוה יותר.
אם תשובתי המקצועית לא לרוחך, אתה יכול לפנות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נא לבדוק עם מנהלת בית הספר איך התלמידים האלה הוגדרו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי ההסכם כתוב שגמול פיצול הוא מ- 1.9.24
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
רק למורה המלמד ב-6 כיתות ומעלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תקראי בבקשה את המסמך בעיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה לא קבוע לא יכול להגיש בקשת העברה.
עליך לפנות למפקחת במקום אליו את רוצה לעבור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם השעות שהתפנו ממשיכות להיות משולמות במשרה שלך, שעות אלה עומדות לטובת המערכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
אין הורדת ימי מחלה בחודשים יולי ואוגוסט.
אין הורדה בחופשת החגים סוכות, חנוכה ופסח.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משרד החינוך מחויב להיקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה אשר הועבר למוסד חדש בהעברה יזומה, צריך להיות משובץ במקום פנוי לחלוטין.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
לפי הסכם משנת לימודים תשפ"הלריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפנות למנהל בית הספר שיבדוק מול מפקחת חינוך מיוחד.
-
מאתתגובות