התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין שום פגיעה בחישוב פנסיה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לקבל אישור ממשרד החינוך.
ניתן להגיש בקשה בפורטל עובדי הוראה.
פתיחת פניה
מרחב מנהלי
חופשות
בקשה להיתר עבודה פרטית
להלן חוזר מנכ"ל בנושא
https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=536-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאל מנהלת בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלמשרד החינוך יש מחויבות להיקף משרה.
אם את רוצה לשמור על הזכויות, עליך לבקש חל"ת חלקי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חייבים לדווח לפי מספר השעות שאת עובדת, ללא קשר למורים אחרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא מדובר על העיכוב בשנה!
מדובר על העיכוב של 4 חודשים בלבד.
בקרוב יתפרס ההסכם במלואו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את התנאים אשר הזכרת בשאלה, התיישנו.
בהסכם מדובר על 6 כיתות ומעלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורי שילוב לא מלמדים כיתות שלמות, לכן לא זכאים לגמול פיצול.
כל מורה המועסק בהיקף של 1/3 משרה ומעלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלם,
לפי הגדרה באתר ביטוח לאומי “תאונת עבודה” זה אירוע שהתרחש במקום עבודה, בדרך או ממנה שגרם לעובד נזק גופני או נפשי בשעה שמילא את תפקידו.
את האירוע שאתה מתאר זו תאונה אישית.
אם יש לך ביטוח תאונות אישיות, אתה יכול לפנות לחברת הביטוח.
אם לא, תקבל שכר על חשבון ימי המחלה הצבורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכפי שעניתי, צריך 8 שנים בפועל.
להלן אסמכתא:
גמול הייעוץ ייגרר לגבי מורים יועצים שעבדו 8 שנים לפחות בייעוץ
ולפחות אחת מ -8 שנים אלו היתה ב -7 השנים האחרונות לפני מעברם
להוראה באותה בעלות. גמול הייעוץ לא ייגרר אחר מורה העובר
לתפקיד של מנהל או סגן מנהל או מורה בתפקיד הדרכה או פיקוח או
מורה העובר ללמד בסמינר או במכללה.
הערה: אם מורה יועץ חזר להורות לאחר ששימש בתפקידים שנמנו
לעיל – יזכה בגמול הייעוץ לו היה זכאי ערב התמנותו לתפקידים אלה.
(אסמכתא: החלטות הוועדה לחינוך יסודי מיום 12.4.95).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
היה עליך להגיש בקשת חל"ת עד 31/3.
1/3 משרה לפחות מזכה בשנת ותק.
1/3 משרה לגננת משלימה – יומיים עבודה.
יום עבודה של גננת משלימה 6.12 שעות חלקי 33.8.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חברי הסתדרות המורים חייבים להישמע להנחיות של הסתדרות המורים.
במידה ויש חילוקי דעות עם מנהל בית הספר, יש לפנות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שמירת שכר – אחרי 8 שנים של עבודה בפועל, גם אם לא ברצף.
בשנת שבתון את לא עובדת כיועצת בפועל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה המלמד ב-6 כיתות תקניות זכאי לגמול פיצול.
נא לפנות למנהלת בית הספר לבדיקת הנושא.
בחודש דצמבר המנהלים דיווחו בפורטל עובדי ההוראה.
ראי את ההסבר: -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
-
מאתתגובות