התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, הערכה של מנהלת נחוצה לצורך עליה בדרגה.
מנהל צריך למלא את דוח הערכה עד 31/5.
בכל מקרה, תקבלי את הדרגה מיום הזכאות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמענק חד פעמי, הוא עבור שנת תשפ"ה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השנה ישולם מענק חד פעמי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעונה שוב,
הארכת חופשת לידה תשפיע על משכורת קיץ, אבל לא תבטל אותה.
תקבלי ממוצע לפי חודשי עבודה, לפי חישוב שכתבתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שמי לריסה ואני מנהלת את הפורום בשנתיים אחרונות.
לשאלתך,
כן, תקבלי גמול ניהול.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעניתי לשאלות בפניה קודמת
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מצרפת את טופס הבקשה.
נא קראי בעיון את "האותיות הקטנות".
לגבי שאלה שניה,
דחיית בקשה לחל״ת
עובד הוראה אשר בקשתו לחל"ת נדחתה או לחילופין לא נענתה כלל,
ימשיך בעבודתו.
עובד שיפסיק את עבודתו מבלי שקיבל אישור לבקשתו לחל"ת בכתב
ומראש, ייחשב כמתפטר ויאבד את מרבית זכויותיו הסוציאליות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משכורת קיץ – זה ממוצע של חודשי עבודה.
לפי תאריך החזרה – עבדת מתחילת שנה 9 חודשים (לפי הנתונים שלך זה כמעט 9 חודשים),
מחברים את היקפי המשרה ןמחלקים ב-9.
לדוגמה: היקף משרה 90%. 90X9:10=81%
81% בערך יהיה בחופשת הקיץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהרבה בריאות!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאחרי החופשה את יודעת שתהיי חולה?
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםנשמר בכספי הפנסיה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםימי הצהרה הם ימי מחלה.
מורה שחולה, גם אם זה אחרי חופשה, צריכה להביא אישור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משכורת קיץ משולמת לכל מורה על חודשי העבודה בשנת הלימודים.
אם ברצונך להתפטר מ1/9/25, את יכולה לכתוב מכתב בתחילת החופש הגדול. -
מאתתגובות