התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גילום ביטוח לאומי – בדרך כלל כאשר במשכורת יש ״מתנות״.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכי ההסכם הוא מתאריך החתימה.
חשוב לציין כי הסכם זה הוא לא הסכם שכר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
מורים אשר מלמדים גם בבעלות וגם במשרד החינוך, מקבלים גמול פיצול באופן יחסי.
השנה בחטב קיבלו המורים מענק חד פעמי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל התלושים ניתן לראות בפורטל עובדי הוראה.
מרחב מינהלי- שכר-צפייה בתלושי שכר.
מאוד נוח, פשוט ושומר על איכות הסביבה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם העריכו אותך לקביעות השנה, הקביעות נכנסת לתוקף בשנה הבאה.
היקף המשרה בו תשובצי בשנה הבאה בשעות הפנויות – יהיה הקביעות שלך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבשנה שבה התחלת לעבוד כמחנכת, ובגלל מצב בריאותי את לא עובדת עד סוף השנה, את אמורה לקבל את התפקיד עד 31/8.
אם זה לא קורה, תפני ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך להגיש שוב בקשת העברה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאלה 2 ימים שניתנו
לריסה למשוב
מנהל בפורוםתוספת של 2 ימי חופשה ללוח החופשות של מערכת החינוך: יום אחד השנה (תשפ"ה) בל"ג בעומר (16.5.25). יום נוסף בשנה הבאה (תשפ"ו) בל"ג בעומר (5.5.26).
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בפנסיה צוברת מפרישים מכל הסכום.
בשנה האחרונה אם תחנכי כיתה א׳, הסכום שממנו תפרישי לפנסיה יהיה גבוה ב-1.5%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
10 שעות פרונטליות, 2 פרטניות, 2 שהייה – הן 38.89% משרה.
ניתן לשבץ ביומיים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אותם תאריכים:
16.5.25 – יום שישי
5.5.26 – יום שלישילריסה למשוב
מנהל בפורוםנושא גובה גמול פיצול טרם הוסדר.
לכן המורים קיבלו מענק חד פעמי.
מה שהיה קיים בעולם ישן, לא קיים באופק חדש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את מתכוונת לתשלום שעות נוספות: השעות שנעשו בחודש נובמבר וצריכות להיות משולמות בדצמבר, ישולמו בחודש ינואר.
זה עניין טכני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםזכאי
-
מאתתגובות