התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת לא משובצת כמחנכת, כי יש לך ממלאת מקום.
אבל את מקבלת גמול חינוך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא מחויבים לתת תפקיד חינוך.
אם התחלת את שנת הלימודים כמחנכת ויצאת לחופשת מחלה – תקבלי את גמול חינוך עד 31.8
מעבר לכך, לא מחויבים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם הסיבה היא צמצום כיתות, סגירת מגמות וכו', ישנו חישוב מאוד פשוט: לפי הותק המשוקלל.
הוותק המשוקלל לצורך זה נקבע על סמך שני רכיבים: ותק כולל וותק
מוסדי.
ותק כולל – פירושו ותק בהוראה בשירות המדינה.
ותק מוסדי – מספר השנים שהעובד הועסק באותו מוסד הנדרש
להעביר עובדים.
לוותק הכולל ניתן משקל של 50%
לוותק מוסדי ניתן משקל של 50%
דוגמה: שני עובדי הוראה כוללים המלמדים באותה שכבת גיל
עובד א':
בעל ותק כולל של 17 שנה ותק מוסדי של 5 שנים 11=2:(17+5)
עובד ב':
בעל ותק כולל של 15 שנה ותק מוסדי של 8 שנים : 11.5=2:(15+8)
היות וויתקו של עובד א' נמוך יותר, הוא אשר יועבר למוסד אחר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכמו בכל חג, חלק מהמורים זוכים ליום חופשה, ולחלק אחר נופל החג על יום חופשי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השנה שולם מענק חד פעמי למורים גם בחט"ב.
אם לא קיבלת, יש לפנות למנהל בי"הס .
המנהלים היו אמורים לדווח עד 15.12.24לריסה למשוב
מנהל בפורוםעניתי על שאלתך,
את אמורה לקבל עבור שעת עבודה!לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
קודם כל מדוע את מסכימה לחל"ת?
השכר הקובע לפנסיה הוא לפי שנה אחרונה, אחוזי פנסיה – ממוצע של צבירה של כל תקופת העבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי לעלות בדרגה יש ללמוד לפחות 30 שעות של פיתוח מקצועי מדי שנה.
החל מדרגה 3 יינתן פטור משנת לימודים אחת, בכל דרגה, אך לא יותר משלוש פעמים בכל תקופת העבודה.
בדרגות גבוהות (ל-7, ל-8.ל-9), צריך ללמוד 3 שנים לפחות מתוך 4.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםאת יכולה להביא אישור מרופא תעסוקתי, רק אם יש לך הפניה מרופא המטפל.
בכל מקרה, ניתן לשבץ מורה ממלא מקום רק אם יש היעדרות מראש על יותר מחודש ימים.
לא חייב דווקא רופא תעסוקתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, אם זו פנסיה תקציבית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לבדוק את שעות השיבוץ בייעוץ מול מנהל בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה, שאושרה לו העברה מסוייגת ולא הוצעה לו עבודה במחוז
הקולט, רשאי להישאר במקום עבודתו הקבוע. לשם כך עליו להודיע לא
יאוחר מ -5 באוגוסט, את החלטתו בכתב למנהל המחוז בו הוא מועסק
ולמנהל המחוז אליו אושרה לו העברה.
לא הודיע עד ה -5 באוגוסט על רצונו לשוב למשרתו הקבועה, יימסר
מקומו לעובד אחר ולתקופה – עד לסידורו בעבודה – יבקש חל"ת
מהמחוז בו עבד. אם נקלט במחוז החדש רק בחלק ממשרתו – יבקש
חל"ת על החלק הנותר.
בשנה הראשונה להעברה יינתן החל"ת ע"י המחוז הפולט.
בשנה השנייה יינתן החל"ת ע"י המחוז הקולט ובשנה השלישית ישובץ
עובד ההוראה במחוז הקולט.
בעיות חריגות, שיתעוררו כתוצאה מהעברות מוחלטות ומסוייגות,
יידונו עם הגב' תמי יהושע ממשרד החינוך, בהתאם לפניית האגף
המקצועי בהסתדרות המורים. -
מאתתגובות