התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלהלן המסמך המפורט:
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1/3 משרה.
7 שעות פרונטליות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
יש נוסחה לחישוב הותק המשוקלל במקרים בהם נסגר המוסד.
ותק משרד החינוך + ותק במוסד.
את הסכום מחלקים ב-2.
למי שיש ותק המשוקלל נמוך יותר, הוא זה שעובר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל הנתונים במערכת שיבוץ בפורטל.
מפקחת רואה זאתלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
אם לא תקבלי אישור חלת, ובכל זאת תעברי לעבוד בתיכון (המעסיק לא משרד החינוך), זה ייחשב להתפטרות ממשרד החינוך .
תאבדי את הקביעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
אם נדרש להגיע.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לפנות לכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שכר סגני מנהלים הוא שכר גלובלי. לא יהיה הבדל בשכר סגני מנהלים בעקבות לימודי תואר שני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפתוח פניה בפורטל עובדי ההוראה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
מחויבים להיקף משרה.
לא מחויבים לתפקידים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שכר הסגנים הוא שכר גלובלי, לא מקבלים גמול חינוך מיוחד.
משכורת סגן מנהל נקבעת לפי מורכבות בית הספר.
דרגות סגני מנהלים הן מא׳ עד ד׳.
למורה אשר עובר לסגן נעשה מעבר תפקיד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין קביעות בחינוך מיוחד, משרד החינוך מחויב להיקף המשרה ולא לטיב השעות .לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לקביעות אין רטרואקטיבי
יש לעבוד בפועל שישה חודשים מלאים בשיבוץ מראש.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
לריסה למשוב.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, חודש 1 ע"י
-
מאתתגובות