התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לכוח אדם, אפשר דרך מייל של מנהלת בית הספר ואפשר דרך פורטל עובדי הוראה.
2. כן
3. שעות הפחתת המשרה ישובצו במוסד ימי מחלה.
4. לא צריך להגיש בקשה לחלת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. למורים בתפקיד הדרכה, יש גמול הדרכה.
2. כן, אחרי 8 שנים בפועל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך מיוחד לעובדי הוראה במתי״א הוא 15%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. ניתן לרכוש זכויות פנסיוניות רק על השנים בהן היית בחל״ת מלאה או חלקית.
2. 100% משרה במכללה הוא 16 שעות.
שעות גיל הן בתוך המשרה.
אם תקחי חלת ל-2 ש״ש תהיה משרתך 87.5%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
8 שנים בפועל
אפשר גם לא ברצףלריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה 🙏
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
משכורת קיץ היא ממוצע של חודשי עבודה.
בפורטל עובדי ההוראה לגבי נושא החזר שכר לימוד כתוב כי צריך לעבוד מספר שנים קיבלת החזר שכר לימוד.
אם קיבלת שנתיים, עליך לעבוד שנתיים אחרי שקבלת את המענק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובדי הוראה במתי״א מקבלים גמול חינוך מיוחד
15%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
כי המעסיק לא הפחית שכר.
אלא עבר חוק בממשלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. שנת ניסיון בפועל לצורך קביעות היא שנה של שיבוץ מראש לתקופה של 6 חודשים לפחות.
לא עבדת 6 חודשים בפועל.
ניתן לפנות אל מנהל בית הספר ולבדוק ש את נושא הערכה.
גם מורות שיולדות בשנה של קביעות, ועבדו פחות מ6 חודשים, לא מוערכות לקביעות בשנה זו.
2. אם הערכה תבוצע בשנת תשפ״ו, הקביעות תכנס לתוקף בשנת שתפ״ז.לריסה למשוב
מנהל בפורוםנכון
אין צורךלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
על עבודה ביום חופשי מקבלים שעות נוספות מתוך 40 שעות שנתיות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפנות ליו״ר הסניף
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא.
אנא פני ליו״ר הסניף. -
מאתתגובות