התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שעות נוספות משולמות לאחר ביצוען.
אם יש עד סוף השנה 40 שעות נוספות – כמובן שאפשר לנצח אותן.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא
מורת שילוב לא מלמדת כיתות מלאות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שירות ותמיכה, מכתבים.
במכתב שיבוץ – עבודה בשעות פנויות – זו הקביעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
לפורשים מרצון, יש מינון של חצי שנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאני מציעה לך לפנות למחלקת הגננות.
דבר אחד אני יכולה להבטיח לך, המפקחת לא יכולה לעשות שום דבר נגד החוק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את לא צריכה חלת בחופש.
תקבלי את הביגוד ואת ההבראה רגיל, אך היקף המשרה שלך יקטן בעקבות החל״ת בחודש יוני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
המנהל צריך לשגר עד ה-31/5.
בכל מקרה, תקבלי רטרו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ציינת האם הגן שלך נסגר?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שכר עבור שעות נוספות הוא 125%.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שנת הלימודים בנוכחית לא תחושב לשנת ותק, כי התחלת לעבוד לאחר 1/1.
משרד החינוך לא מחויב לשבץ אותך לעבודה בשנה הבאה, כי היגעת לתקופה קצובה.
ממליצה לפנות למפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםממשרד החינוך בתלוש השכר, בדרך כלל בשלוש פעימות
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ביטוח לאומי עושה תחשיב לדמי לידה לפי מספר חודשי העבודה.
https://www.btl.gov.il/benefits/maternity/Childbirth_Allowance/Pages/default.aspxלריסה למשוב
מנהל בפורוםבתשובתי הקודמת התייחסתי גם לגרירת גמול ייעוץ.
לא כתוב עבודה ברצףלריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה 🙏
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
-
מאתתגובות