התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
היעדרות היא לפי שעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את חלוקת השעות לפעילויות המוגדרות לצורך פעילות בית ספרית יקבע מנהל בית הספר והיא תיעשה בהתאם לצורכי בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עניתי כבר על השאלה.
עונה שוב:
מנהלים וסגני מנהלים לא מקבלים גמול חינוך מיוחד.
גמול זה מגולם במורכבות בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפנות לגזברות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן, גמול חינוך מיוחד הוא רכיב פנסיוני.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. אם יש אישור העברה, המנהלת פונה למפקחת בעניין השיבוץ.
2. אין צורך למלא טופס.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלצורך חישוב יש לפנות לגזברות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה אשר לא משובץ לשנה מלאה, זכאי ליום בחירה אחד בתנאי שיום תענית אסתר או ל״ג בעומר היו ימי עבודה שלו לפי מערכת שעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את יכולה כמובן לערער על הערכת המפקחת.
בכל מקרה, הערכה ״נמוכה״ לא פוגעת בקידום בדרגה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך מיוחד הוא רכיב פנסיוני, אם בשנה לפני פרישה עבד המורה כל השנה וקיבל גמול חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פיזור ימי עבודה:
50%-69% – 3 ימי עבודה
70%-84% – 4 ימי עבודה
85%-100% – 5 ימי עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המעסיק מחויב לפי קביעות.
אם את קבועה בבעלות לא יכולים להפחית משרה.
אם את עובדת באיחוד משכורות, השיבוץ דינמי.
לפי צורכי המערכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
יישולם -
מאתתגובות