התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
למורה קבועה המעסיק (משרד החינוך) חייב למצוא עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאני חוזרת: אם את קבועה, משרד החינוך מחויב להיקף המשרה הקבוע.
גם אם לא בתפקיד ייעוץ.
אם ביקשת העברה, את יכולה לחזור בך מרצון לעבור עד ה-5/8.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
הגשת פרישה מינואר.
תאריך הפרישה הוא 31/8.
לא ניתן לפרוש בפרישה מרצון באמצע שנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורים ב"אופק חדש" ובבית הספר בו הם עובדים מופעל צו יוח"א,
ואשר נדרשים ללמד שעות הוראה פרונטליות (בלבד) בשעות שביעית
ושמינית, 4 ימים בשבוע, יקבלו מענק יוח"א בגובה 4,805 ש"ח לשנה.
(אסמכתא: החלטת ועדת ההיגוי 4.11.2007)
לעובד שישובץ בשעות יוח"א פחות מ-8 שעות, ישולם החלק היחסי של המענק.
9/10 (תשע עשיריות) מתוך המענק ישולמו במשכורת חודש מאי, תוך
פירוט הפריסה לחודשי עבודתו של עובד ההוראה בחודשים ספטמבר
עד מאי.
1/10 (עשירית) מתוך המענק תשולם במשכורת חודש יוני.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את קבועה, משרד החינוך מחויב להיקף המשרה הקבוע.
גם אם לא בתפקיד ייעוץ.
גמול ייעוץ כמרכיב לפנסיה
גמול של מורה יועץ, שעסק לפחות בחצי משרה בייעוץ, דהיינו לפחות בשש שעות ייעוץ במשך לא פחות
מחמש שנים בסמוך לפרישתו, וגמול "מורה יועץ" זה לא הובא בחשבון
בעבר לצורך הגמלאות – ייכלל גמול זה כחלק בלתי נפרד מהשכר לצורך
חישוב גמלה.
גרירת גמול תפקיד – שמירת שכר
גמול הייעוץ ייגרר לגבי מורים יועצים שעבדו 8 שנים לפחות בייעוץ
ולפחות אחת מ-8 שנים אלו היתה ב-7 השנים האחרונות לפני מעברם
להוראה באותה בעלות. גמול הייעוץ לא ייגרר אחר מורה העובר
לתפקיד של מנהל או סגן מנהל או מורה בתפקיד הדרכה או פיקוח או
מורה העובר ללמד בסמינר או במכללה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן, לפי שעות ההוראה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן זה אפשרי.
אך צריך לקחת בחשבון זמן טיפול במסמכים.
לעיתים, עובדי הוראה אשר מגישים בקשה מאוחר, לא מקבלים את הפנסיה בזמן.
מקבלים מקדמה מהאוצר.
כמובן, שבהמשך מקבלים הכל רטרו.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לכתוב מכתב למנהלת בית הספר ולמפקחת, כי את חוזרת בך מהרצון לעבור. ניתן לעשות זאת עד 5/8.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
למה הכוונה לא בזמנים המיועדים?לריסה למשוב
מנהל בפורוםלמפקח על הפיתוח המקצועי ולרפרנטית להערכה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשעות נוספות אופק חדש.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מבנה שבוע העבודה של סגן שני ואילך בבית ספר יסודי ובחטיבת ביניים יהיה כשל מורה
אקדמאי בבית הספר בו הנו מכהן. בשעות הפרטניות יעסוק הסגן בעבודה הנובעת מתפקידו כסגן. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1 ע"י
-
מאתתגובות