התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת ימי הבחירה היה צריך לנצל עד 30/6.
לריסה למשוב
מנהל בפורום6 שעות – הן בערך יום מחלה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה מתחת לגיל 50 בבית ספר יסודי:
17 שילוב + 2 פרטני + 4 שהייה
3 שעות חינוך מיוחד – אין פרטני ואין שהייה
על 16 שעות שילוב – 2 פרטני , 4 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורום1. לגרור ימי מחלה ניתן רק אחרי גיל 55 ורק במעמד פרישה.
2. הפיצויים נמצאים בקרן הפנסיה שלך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש לפנות לכוח אדם.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שמי לריסה, אני מנהלת את הפורום בשנתיים האחרונות.
לשאלתך,
עובדים שמתפטרים לא זכאיים לפיצויים.
עליך לפנות לקרן פנסיה שלך.
הותק והדרגה – נשמרים, במידה ותרצי לחזור למשרד החינוך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא, משכורת קיץ היא ממוצע של חודשי עבודה, כולל חופשת לידה רגילה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לעשות זאת בסימולטור פרישה בפורטל עובדי ההוראה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםפחות שכר, פחות הפרשות לפנסיה ולקרנות ההשתלמות. כל התשלומים, כמו הבראה, ביגוד, שהם נגזרת מהשכר המשולב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכתוב בתלוש שכר בעמוד האחורי.
וגם בפורטל עובדי ההוראה: מרחב מינהלי-שכר- ימי מחלהלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן החוזר.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://meyda.education.gov.il/files/Hashavut/tfasim/11-DmeyShtiya.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםחוזרת על התשובה:
לפי הסכם קיבוצי, גמול חינוך כיתה הוא רכיב פנסיוני, אם בשנה האחרונה עובד הוראה מילא תפקיד מחנך.
גמול חינוך כיתה לא ניתן לגרירה (שמירת שכר).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך כיתה אינו גמול שניתן לגרור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
במידה ולא אושרה חל"ת, ואת בכל זאת מעוניינת להקטין משרה, עליך לכתוב מכתב לכוח אדם, מפקחת ומנהלת על רצונך לוותר על 1/3 משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ניתן לחייב. -
מאתתגובות