התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהסתדרות המורים היא לא המעסיק!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשכר לכל אחד לפי השכלתו והותק בהוראה.
על שעה מקבלים בקייטנה 124%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שמי לריסה. אני מנהלת פורום בשנתיים אחרונות.
תשובה:
מורה מתחת לגיל 50
1. 16 שעות שילוב – 2 פרטני, 4 שהייה.
4 שעות בכיתת חינוך מיוחד – 1 פרטני, 1 שהייה
כדי לעבור לטבלת שבוע עבודה לאימהות, עליך לעבוד 21 שעות פרונטליות.
2. 15 שעות שילוב – 2 פרטני, 4 שהייה
4 שעות בכיתת חינוך מיוחד – 1 פרטני, 1 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורום80% משרה הם 80% משרה.
על הפרש בין 92% לבין 80% תקבלי שכר מימי מחלה הצבורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נא לבדוק בביטוח לאומי.
את לא עובדת בחופשת הקיץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםגמול חינוך מיוחד הוא לא גמול תפקיד.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא קשור להיקף משרה.
בקייטנה מקבלם רק שעות פרונטליות.
השכר לפי מספר שעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםתפתחי פניה בפורטל עובדי הוראה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום, להלן התשובה:
ניתן לנצל את ימי הבחירה עד 30.6.25לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן
2. לפי מה שכתבת, תעבדי 21 שעות מתוך 33.8. זה 62% משרה.
עליך לעבוד עוד 9 שעות פרונטאליות.
3. בגן תקשורת 17% גמול חינוך מיוחד, כמורת שילוב 15%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
סגן מנהל ראשון יכול לשמש רק כמחנך.
לא יכול לקבל גמול ריכוז.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
במכתב שקיבלת כתוב, שאם את בהיריון, יש ליידעה את המעסיק.
אנא פני לכוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםזו שיחת הבהרה.
זה לא שימוע. -
מאתתגובות