התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי הסכם עוז לתמורה, מ-1/9/25, יתווסף תפקיד רכז מערכת לרשימת התפקידים.
גובה הגמול 6%.
מנהל בית הספר מחליט אם לתת תפקיד זה לעובד ההוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כמו בכל שנה, גם השנה תצא הנחיה לגבי יום הערכות.
סבלנות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את זכאית לדמי הבראה.
יש לפנות לגזברות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין הנחיות חד משמעיות בנושא.
יש להגיע להסכמה בהידברות ובשיח תרבותי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בתעודת חינוך מיוחד צריך להיות כתוב גילאי 6-21.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
אם בתעודה שלה כתוב גילאי 6-21.לריסה למשוב
מנהל בפורום18 פרונטלי
4 פרטני
3 שהייהלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין צורך לפנות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, לשנה בה את עובדת את השעות האלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה שהגיש בקשת העברה מרצונו, ועובר לעבוד במחוז אחר, צריך לבקש חל"ת על השעות הקבועות שלו במחוז הפולט.
וזאת על מנת לשמור על המחויבות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין מחויבות לעבודה מעל 100%.
אם את רוצה לשמור על ותק במשרד החינוך, עליך לעבוד לפחות 1/3 משרה.
חייבים לשבץ אותך אחרי שנת שבתון בבית ספר ממנו יצאת לשבתון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום, כל עובד הוראה יכול לקבל 2 גמולים לכל היותר.
לגבי גמול שלישי, המנהל צריך לפנות למנהל מחוז לקבל אישור.
https://meyda.education.gov.il/files/Merkaz/Human-Resources/third-compensation-application-form2020.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורום80% עבודה בפועל למורה אם, אשר עובדת בשני מוסדות, במקרה שלך בית ספר ומוסד ימי מחלה:
20 שעות פרונטליות, 4 פרטניות, 3.5 שהייה.
את שער השעות לפי מחויבות ישלימו מימי מחלה הצבורים שלך.
80% עבודה בפועל – 4 ימי עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםחופשה מהנה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין כרגע הנחיות,
במידה ויהיו – נפרסם. -
מאתתגובות