התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם סגן מנהל כיהן במסגרת אופק חדש, כל שנת ניהול נחשבת לשנת ותק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
אם משתמש נרשם ובחר ששם המשתמש שלו יהיה כתובת דוא"ל או תעודת זהות – אזי זה מה שמופיע בשם המשתמש.
מי שחרד לפרטיותו יכול לפנות בלחצן יצירת קשר (הפניות שם לא מתפרסמות) או לפנות אלינו על מנת שנסיר את השאלה והמשתמש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכתוב בחוזר מנכ״ל כי 4 שעות לא יסתיימו לפני 12:45.
בין כל שעתיים הבאות צריכה להיות הפסקה.
תעשי חשבון פשוט ותראי שאת מגיעה לשעה 15:10.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהמחויבות היא להיקף משרה ולא לתפקידים
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
5.5 שעות בעוז לתמורה הן בערך 22%
10 שעות באופק חדש בחטיבת ביניים הן 44.67%
שעתיים פרונטליות הן בערך 7.5%
על מנת להגיע למשרת אם את צריכה לעבוד מעל 79%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תפקיד רכז מערכת התווסף לרשימת התפקידים בהסכם עוז לתמורה ורק בחטיבה עליונה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםראי בבקשה את מכתב השיבוץ של שנת תשפ"ה – בפורטל עובדי הוראה.
מה שכתוב בשעות פנויות, זו המחויבות.
בחצי שבתון, עובדים חצי ממחויבות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לספור 26 שבועות מיום הלידה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאינך חייב ללכת לשני ימי היערכות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מתן תפקיד למורה – זו החלטה של מנהל בית הספר.
זה לא הרעת תנאים, כל עוד נשמר היקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
להלן חוזר מנכ"ל
https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=52#_Toc256000039לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השאלה שלך אינה ברורה. מה זה 25 נקודה 33 שעות?
בחצי שבתון עליך לעבוד חצי משררה מהמשרה הקבועה.
ניתן לעבוד עד 66.66%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת צריכה להעלות את שמות הקורסים ומקומות בהם את רוצה ללמוד.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא.
סגן מנהל ראשון יכול לשמש רק בתפקיד מחנך. -
מאתתגובות