התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם מדובר בבעלות כמו רשות מקומית, חייבים להישאר אצל אותו מעסיק.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםרק בבתי ספר חינוך מיוחד לאוטיסטים ולהפרעות נפשיות או בכיתות תקשורת בבתי ספר רגילים.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשיפנה למפקחת וינסה לבדוק אם צריכים מורים באזור שלך.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל עובדי מתיא בעלי השכלה בחינוך מיוחד מקבלים גמול חינוך מיוחד 15%
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהי שלום עדיין בדיון
המטרים הזכאים אלה שעבדו בין השנים 1995-2010לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חינוך מיוחד משולם לעובד הוראה העובד בפועל בכיתת חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אכן זה מה שכתוב גם ב״זכותך״.
מציעה לפנות ליו״ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםנכון,
לא ניתן לחייב מורה ללמד יותר מ-5 תלמידים בשעה פרטניתלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תפקיד אחראי מערכת התווסף לרשימת התפקידים בעוז לתמורה.
מנהל בית הספר מחליט האם לתת תפקיד כזה או אחר.
סגן ללא תקן לא יכול לקבל תגמול על עבודתו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המרת השכר מבצע כוח אדם וגזברות.
מציעה להזמין פגישה עם כוח אדם וגזברות.
בפגישה יתנו לך הסבר וגם מסמך המרת השכר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בשעה פרטנית ניתן ללמד עד 5 תלמידים בלבד!לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל המידע גלוי באתר קרנות ההשתלמות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםסגן מנהל שכיהן 8 שנים לפחות בניהול בית ספר, ועבר להוראה באותה בעלות ביוזמת
הבעלות או בהסכמתה, גורר עמו גמול הניהול (הכולל ותק בניהול) שהיה לו ערב פרישתו , כך
שלמשכורתו כמורה יתווסף גם גמול הניהול שהיה לו קודם (חוזר מנכ"ל תשל"ז/ 10 וחוזר מנכ"ל).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין צורך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן.
הנושא עדיין בטיפול. -
מאתתגובות