התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ויתור על השעות זה לא רק ירידה במשכורת.
אם קטנה המשרה, הפרשות לקרן השתלמות, לקרן פנסיה גם כן יורדות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם בית הספר דיווח, משרד החינוך יבדוק.
אם את זכאית, את תקבלי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הפיצויים נמצאים בקרן הפנסיה.
מורה שמתפטר לא זכאי לפיצויים.
את יכןלה לעבוד אחרי ההתפטרות, אם משרד החינוך ישבץ כמובן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש שתי אפשרויות להאריך חופשת לידה: 1. עד סוף שנת הלימודים (אם ילדת בתוך שנת הלימודים).
2. עד גיל שנה של הילד.
לקראת סוף מאי של שנת 2026 עליך להגיש בקשה לחל"ת. זו לא תהיה הארכת חופשת לידה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מנהל לא יכול לשמש באף תפקיד.
סגן מנהל יכול לשמש רק בתפקיד מחנך.
גמול חינוך הוא רכיב פנסיוני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מחנך שתי כיתות מקבל תשלום כפול.
אם את מקבלת חינוך כיתה 1000 שקלים (התשלום המינימלי), אזי עבור שתי כיתות את אמורה לקבל תשלום כפול.לריסה למשוב
מנהל בפורוםקצובת הביגוד לשנת הלימודים תשפ"ה לעובדי הוראה תעמוד על 2,314 ש"ח.
הסכום למשרה מלאה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהחודשים העודפים לא נצברו.
הדרגה נדחתה, כי כנראה לא ביצעת השתלמויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בנושא זה צריך לפנות קרן פנסיה הראל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שעות פרונטליות לפי גיל.
שעות שהייה ןפרטני לפי 100% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפני גיל 60.
בשנה בה פורשים (עד 31/8), עובד הוראה עדיין לא מגיע לגיל 60.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין בחט"ב תפקיד אחראי מערכת.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם בשלוש השנים מדרגה 3 לדרגה 4 היו שנתיים שלא למדת, את לא זכאית. -
מאתתגובות