התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםעובד הוראה אשר עובד בחינוך מיוחד ואין לו השכלה בחינוך מיוחד מקבל תוספת של 8.5% במקום 15-17%.
עובד המשובץ במתי"א מקבל תוספת של 5.5% במקום 15%.
ניתן לעבוד במקביל גם בחינוך מיוחד וגם בחינוך רגיל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גננת מנהלת גן 8 שנים בפועל, זכאית לשמירת שכר גננת אם היא עוברת לתפקיד אחר.
אין קשר בין שמירת שכר גננת לגמול חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי שיבוץ ממוצע של שנה שעברה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשימי לב,
בשאלה ראשונה כתבת מספר שעות שונה ממה שכתבת בשאלה הנוספת.
בכל אופן, אם את קבועה במערכת, צריכים לשבץ אותך לפי היקף משרה של שנה שעברה, בגלל היותך בהיריון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם אין הפסקה לתלמידים בין השעה השישית לשעה השביעית והשמינית, מסיימים ב-15:00
אם יש הפסקה, אז מסיימים ב-15:05 או ב-15:10.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. על פי חוזר מנכ"ל וההסכמים, דהיינו, שזמן התפילה הינו חלק מהשעה הפרונטלית.
השעתיים הראשונות הינן בנות 50 דקות בלבד וזמן התפילה הינו חלק מהשעה הפרונטלית הראשונה בתחילת יום הלימודים והינו חלק מהמערכת של המורה.
2. בהפסקת אוכל נשאר מורה המלמד את השיעור שלפני הפסקת האוכל, אם הפסקת האוכל היא לפני הפסקת חצר. אם הפסקת האוכל אחרי הפסקת החצר, המורה המלמד בשעה אחרי, "שומר" בהפסקת האוכל.
3. לא.
4. לא ציינת את הסטטוס שלך : אם לילדים עד גיל 14, גיל.
אם בכל המסגרות יחד הינף מורת שילוב בבית ספר יסודי, לא אם עד גיל 50:
– 19 שעות פרונטליות, 2 פרטני, 5 שהייה
– 5 שעות פרונטליות, 1 פרטני, 1 שהייה
– 1 שעה פרונטלית, אין פרטני, 1 שהייה
למורות שילוב לא מגיע גמול פיצול.
המעבר בין המסגרות באותו יום – על חשבון שעת שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין מחויבות שיבוץ מעל 100% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדאי להתייעץ עם יו"ר הסניף ועם כוח אדם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1.אם את קבועה במערכת, יש לבדוק בפורטל עובדי הוראה את השיבוץ של שנה שעברה.
השעות הפנויות – הן המחויבות.
אם אינך קבועה, לא מחויבים.
2. עליך להודיע לגבי היריון לכוח אדם. בכוח אדם יפנו אל מנהלת בית הספר וישבצו אותך לפי היקף משרה הממוצע של שנה שעברה,
במידה והיית משובצת לכל השנה מראש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ההנחיה בעינה עומדת.
נא לפנות אל יו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את קבועה, לא ניתן לשבץ אותך בשעות לא קבועות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםתנסי לבדוק אל מפקחת בית הספר
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מתן תפקיד לעובד הוראה – החלטה של מנהל בית הספר.
גם מתן שעת תפקיד – זו החלטה של מנהל בית הספר.
אם הוסיפו לך שעת תפקיד – זו שעה פרונטלית לכל דבר.
23 שעות פרונטליות, 5 שעות פרטניות, 4 שעות שהייה – 94.44% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. לא חייב שהמשרה כולה תהיה בשעות פנויות.
2. לא
3. 1/3 משרה שנתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לבקש העברה.
את בקשת העברה מגישים עד 31/3. -
מאתתגובות