התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
את לא יכולה לעבוד אצל מעסיק, ממנו ביקשת חל"תלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי לוח הצלצולים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
רק שיבוץ מראש לתקופה של 6 חודשים מלאים מזכה בשנת ניסיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםזו החלטה שלך,
אין אבטלה למי שיצא לחל"ת מרצון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אכן במשרד החינוך צודקים.
אם יצאת לחופשת לידה בתוך השיבוץ, תקופת חופשת לידה רגילה נספרת בחודשי עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ברוטולריסה למשוב
מנהל בפורוםאת לא יכולה להוריד מראש את השעה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
52 שעות הן תוספת בימי מחלה.
עליך להביא אישור של שעות מחלה על הילד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא ניתן לחייב.
בכל בית ספר אמור להיות אחראי הסעות מטעם הרשות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
החוקים לקבלת אבטלה הם של ביטוח לאומי.
גם מי שמתפטר, לא מקבל דמי הבטלה מייד עם ההתפטרות.
https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%93%D7%9E%D7%99_%D7%90%D7%91%D7%98%D7%9C%D7%94_%D7%9C%D7%9C%D7%90_%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%94לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן המסמך:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://meyda.education.gov.il/files/Special/misparmeravi.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
סייעת עובדת 5 ימי בשבוע.
אם היעדר הסייעת מקשה מאוד על עבודתך, תפני למנהלת בית הספר.
לגבי הסעות – האחריות היא של הרשות המקומית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עם הגעת עובד ההוראה לגיל 50, יורדות 2 שעות פרונטליות.
24 שעות פרונטליות בבית ספר יסודי הן 100% משרה.
אם עובדת הוראה היא בנוסף אם לילד מתחת לגיל 14, 23 שעות פרונטליות הן 100% משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא.
גמול הדרכה משולם למי שמשובץ בשעות הדרכה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תשלום למורה, אשר מגיע ביום חופשי – מתוך 40 שעות נוספות.
שנת הלימודים מתחילה ב-1/9, המורים שוצו לפי מערכת השעות. לא כל כך ברורה לי השאלה.
מורה לא שובץ ביום ראשון שהיה 31/8. -
מאתתגובות