התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול שילוב הוא עבור ילדים אשר עברו ועדת אפיון וזכאות.
נא לפנות ליו"ר הסניף לבדיקה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן חוזר מנכ"ל
https://apps.education.gov.il/Mankal/horaa.aspx?siduri=490#_Toc256000171
סעיפים 9.3, 9.4.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בתקופת חופשת אבל זכאי עובד לקבל את המשכורת שהיה מקבל
בעד אותו פרק זמן אילו לא יצא לחופשה והמשיך לעבוד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמחלה זה לא דבר מתוכנן.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משכורת יולי אוגוסט היא משכורת ממוצעת של חודשי עבודה.
אם הסגנית שאותה את מחליפה חוזרת אחרי חופשת לידה רגילה (15 שבועות), הרי את חוזרת לתפקיד הקודם שלך.
זה יהיה בחודש מרץ בערך.
על מנהלת לבצע שיבוץ של התפקיד הקודם שלך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, כמענק חד פעמים בסביבות חודש מאי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלעיתים נעשים שינויים במערכת.
הסתדרות המורים מתנגדת בתוקף לשינוי יום חופשי באמצע השנה.
פיזור ימי עבודה בשבוע:
85-100% -עד 5 ימים
70-84% – עד 4 ימים
50-69% – עד 3 ימיםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. אין הבדל
2. אותו דיווח
3. אם כוונתך לתוספת חינוך מיוחד – אין תוספת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא צריכה לעשות שוב קורס מורה חדש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מחויבות היא להיקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשעות ייעוץ הן שעות פרונטליות רגילות.
אם אתה עובד באופק חדש, עליך לעבוד 7 שעות ייעוץ על מנת לקבל גמול ייעוץ מלא.
תוכן שעות ההוראה קובע מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ציינת בפנייתך על איזה תפקיד מדובר.
החוק קובע כי רק היקף משרה באחוזים היו לפי המחויבות.
בזאת אסור לגעת.
גמולי תפקיד שניתנים מחייבים, אלא, אם המנהל הודיע שהתפקיד לא ניתן לך.
לגבי תפקיד חינוך כיתה, אם ניתן ועבדת בו יום אחד, לא ניתן לשלול אותו ממך ללא הסכמתך.
לגבי עזיבת בית הספר, אנחנו לא מייעצים, מדובר בשיקולים מורכבים ועדיף שזה יתבצע בשיח מול המנהל או המפקח.
תוכל להיעזר ביו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין שום משמעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין מילוי מקום בשעה פרטנית!
בשעת שהייה אפשר לבקש ממורה למלא מקום, אם המורה מסכימה.
כמובן צריכים לשלם על שעה זו. -
מאתתגובות