התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבפורטל עובדי הוראה, אופק חדש, דרגת אופק חדש כתוב מתי את אמורה לקבל דרגה.
על מנת להתקדם בדרגה אמורים להתקיים 3 תנאים:
פרק זמן נדרש, שעות פיתוח מקצועי, הערכת מנהל.
אם הפז״נ הוא 1/9, וסיימת את ההשתלמות בחודש מאי, תקבלי את הדרגה מה1/9.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בכל מקרה תקבלי את הדרגה רטרו מיום הזכאות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שני ימי בחירה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
רק מפקח או מנהל רשאי להיכנס לצפייה בשיעור.
לגבי המדריכה – רק בהסכמת המורה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מנהל חייב לפעול על פי המלצת הרופא התעסוקתי.
נא לפנות למפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ישנו הסבר על כך בדף האחורי של התלוש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לפנות לכוח אדם.
2. המוסד החדש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבוקר טוב,
ניתן לצבור עד 70%.
מורה שלא עבד 100% משרה בכל השנים, יכול לעבוד יותר מ-35 שנים על מנת להגיע ל-70%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לגשת לוועדה רפואית.
רק החלטה של ועדה רפואית קובעת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הסתדרות המורים פנתה למנכל משרד החינוך בדרישה להשאיר את התוכנית בשנה הנוכחית.
ברגע שיהיו החלטות, נפרסם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעד ה-1/11.
יגיע גם תלוש עם הסבר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עד ה-1/11 אמור להיכנס.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את מורת מתי"א, את מלמדת רק את התלמידים שבאחריותך.
בשעה פרטנית את יכולה ללמד עד 3 תלמידים.
מעבר ממסגרת למסגרת – על חשבון שעות שהייה (שעתיים בשבוע ב-100% משרה).
ישיבות על חשבון שעתיים שהייה של המנהל.
לפי תקנון עובדי ההוראה על המורה להתייצב בבית הספר 5 דקות לפני הצלצול.
עליך למלא במשוב/סמארטסקול בקצרה מה נלמד בשיעור.
למורי שילוב יש יותר שעות שהייה מאשר למורה בהוראה רגילה, לכן עליך להשתמש בשעות אלה.
מנהלת מתי"א היא לא מעסיק.
יש נוהל מפורט לגבי גמישות בהעסקה.
https://apps.education.gov.il/mankal/horaa.aspx?siduri=509
אין קביעות לסוג השעות, יש קביעות על היקף משרה. -
מאתתגובות