התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם חופשת הלידה היא בחופשת סוכות, חנוכה או פסח, מקבלת עובדת הוראה דמי פגרה.
אם חופשת הלידה היא בחופשת הקיץ, מקבלת עובדת הוראה משכורת בחודשי יולי ואוגוסט.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובדות ועובדי הוראה, יוכלו לנצל 40 שעות בשנת הלימודים לפעילויות שונות.
להלן הפעילויות:
1. אסיפה בית ספרית כללית
2. אסיפת הורים וילדים פרטנית.
3. פעילויות לאחר שעות בית הספר מסיבה נושאית, מסיבת סיום וכדומה.
את חלוקת השעות לפעילויות המוגדרות לצורך פעילות בית ספרית יקבע מנהל בית הספר, והיא תיעשה בהתאם לצורכי בית הספר.
עד 3 ששעות יהיה אפשר לנצל למפגש עם בעלי תפקידים אן עם התלמידים והורים לקראת פתיחת שנת הלימודים.
התמורה עבור שעה אחת של השתתפות בפעילות בית ספרית תהיה 125% מערכה של שעה רגילה.
עובד הוראה המבצע פעילות בית ספרית ביום החופשי יהיה זכאי לתמורה כאמור (125%).לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה היולדת במהלך שנת הלימודים, לא משנה מתי, מקבלת דמי לידה (15 שבועות) מביטוח לאומי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהרופא התיר לך לעבוד 70% משרה, במקום 80%.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםליד "לא ברפורמה" יש הסבר מדוע לא נחשבו השעות.
אם את עדיין לא רואה, תפתחי פניה בפורטל עובדי ההוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ליד המילה "לא" ישנו סימן קריאה (!), בלחיצה על סימן קריאה מוצגת סיבה, מדוע השעות לא נחשבו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם הרופא המליץ לעבוד 70% משרה,
זה כמובן מ-100%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאני חוזרת על ההסבר:
התייעלות כלכלית – 0.95% מכל הסעיפים.
בתוך הסכום שירד החודש וירד גם בחודשים אוקטובר. נובמבר, דצמבר יש את הסכום של 1% של ותק.
אם עדין לא ברורה ולא מובנת התשובה, אנא פני ליו״ר הסניף.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 8 חודשים, 2 שבועות ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםקראי בבקשה את כל המסמך עד הסוף!
לגבי החישוב שלך, שהוא כמובן אינו נכון.
לפי ההסכם, קידום בוותק: יוקפא התשלום בגין קידום בוותק לתקופה של 4 חודשים בלבד (מספטמבר 2025–דצמבר 2025). החל מינואר 2026, ישולם התשלום בגין קידום זה. בכל מקרה, לא תפגענה זכויות התלויות בוותק בשל הקפאה זו.
בשכר המשולב בחודש ספטמבר יש תוספת של 1% (למורים בעלי ותק 8 שנים ומעלה), בסעיף של "התייעלות כלכלית" ירד סכום זה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מאחורי התלוש ישנו הסבר מפורט על כך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על פי החוק חל איסור פגיעה בהיקף משרה של עובדת בהיריון באופן העלול להקטין את הכנסתה, אלא בהיתר שר העבודה.
יש לפנות בדחיפות אל המפקחת ולכוח אדם.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 8 חודשים, 2 שבועות ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא נכון.
אין קביעות לגמולי תפקיד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על פי החוק חל איסור פגיעה בהיקף משרה של עובדת בהיריון באופן העלול להקטין את הכנסתה, אלא בהיתר שר העבודה. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 8 חודשים, 2 שבועות ע"י
-
מאתתגובות