התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהדיווח נעשה על ידי מנהל בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן מנכים, אם המחלה ממושכת.
מנכים שעות שבועיות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך להעביר את המסמך של רופא תעסוקתי לכוח אדם בהוראה, על מנת שישבצו את השעות במוסד ימי מחלה.
המנהל חייב למלא אחר המלצות של רופא תעסוקתי.
המנהל הוא לא המעסיק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבערך 81% אם מנהל וסגן מנהל באותה דרגה (בבית ספר יסודי).
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן הנחיות של הסתדרות המורים:לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
קצת יותר מ-80%.
סגן מנהל ראשון יכול לשמש רק כמחנך כיתה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
בסוכות, בחנוכה ובפסח לא מנכים ימי מחלה.
גם לא בחופשת הקיץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמעסיק של הסייעות הוא רשות מקומית.
את לא אחראית על הדיווח.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא כתבת בשאלה קודמת שאת מורת שילוב.
מורת שילוב אם 100% משרה:
25 פרונטלי
3 פרטני
6 שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםתקן שעות סייעות מגיע בתחילת שנה – המנהל חותם.
כל חודש נוכחות – המנהל חותם.
שיבוץ הסייעות – לכל כיתה סייעת.
אין לסייעת מערכת, הסייעת צמודה כסייעת כיתתית .
זה לא כמו מורים.
אני מבקשת לדעת למה כוונתך שיבוץ סייעות? אם נדרשת לבנות מערכת לשתי הכיתות – זה לא תפקידך.
זה תפקיד של אחראי מערכת.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. יום לימודים יכול להסתיים 20 דקות מאוחר יותר.
2. הגיוני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםפורטל עובדי הורה
https://poh.education.gov.il/administrative/salary/sick-days/
בצד ימין של המסך יש את הטופסלריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי הנוהל, יש לבקש אישור לפני.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את מחנכת?
רכזת? -
מאתתגובות