התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה בהיריון – יש לשבצה בשנה הבאה (אם היא צריכה ללדת אחרי 1/9), באותו היקף משרה אשר היה לה השנה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלמורה המשובץ במערכת, ישנו מכתב בפורטל עובדי הוראה (שירות ותמיכה – מכתבים), בו מצוין טיב השעות: פנויות או זמניות.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא, כל עוד את לא נמצאת במוסד ימי מחלה על כל המשרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםישנו שינוי במספר שעות פרונטאליות, פרטניות ושהייה.
ראי בספר זכויותיך מעמוד 24 עד 30
https://www.dmag.co.il/pub/histadrut/Urights19/30/לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
התשלום מחברה למתנס"ים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, צריך לקבל אישור מנהל לפני מימוש ימי בחירה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך להביא אישור על ההיעדרות.
אישור רפואי או הצהרה (אם לא הלכת לרופא).לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין הגדרה כזאת.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין הבדל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם מדובר על בית הספר של החופש הגדול, ולא על הקייטנה בבית ספר לחינוך מיוחד,
את לא צריכה אישור, כי התשלום מתבצע דרך חברה למתנסים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
כי יום הדרכה לא משובץ במערכת השעות שלך בבית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עד סוף שנה לועזית בשנת הפרישה – כן.
לאחר מכן יש עמותת הגמלאים עם פעילויות לגמלאים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעל יוח"א מקבלים תשלום נוסף.
לא קשור להיקף משרה. -
מאתתגובות