התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא, זה לא בסדר.
עליך לפנות לקרנות השתלמות לעובדי הוראה ולבקש שינפיקו לך אישור על סיום שנת השתלמות.
את האישור יש להעביר לכוח אדם דרך פורטל עובדי הוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא ניתן לחייב מורה למלא מקום בשעת שהייה או בשעה פרטנית.
אם מילוי המקום במקום שעה פרונטאלית של המורה (כיתה בטיול, בסיור וכו') – מותר.
2-3. ניתן להיעזר במורה מקבילה או מנהל בית ספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלפי הסכם קיבוצי, ניתן לקבל פדיון ימי מחלה רק לאחר גיל 55.
החוק אינו כולל הוראה המחייבת את המעביד לשלם לעובד פדיון ימי מחלה שלא נוצלו על ידו במהלך תקופת עבודה. מכאן, שזכות זו אינה ניתנת לפדיון ועם סיום עבודתו מאבד העובד את מכסת ימי המחלה שנצברו לזכותו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעובד הוראה אשר פרש לגמלאות ולא קיבל מענקים, יכול לחזור לעבודה (במידה ונדרש) גם למשרה מלאה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
החזרי שכר לימוד – רק לתארים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ניתן להעביר ימי מחלה מעובד לעובד במשרד החינוך.
יש אפשרות לקבל 3 חודשים מחצית משכורת.
עליך למלא טופס מיוחד.
https://meyda.education.gov.il/files/PortalOvdeyHoraa/POH/Salary/sickness-addition-request.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוק, אם עושים העברה יזומה, נשמרים זכויות של גננת מנהלת גן.
אינני יודעת מה הסיבות להעברה.
ממליצה לך לפנות בדחיפות ליו"ר סניף אלין את שייכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםביומן מורה ובאתר הסתדרות המורים יש מספרי טלפון של הסניפים.
https://www.itu.org.il/branches/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לעבודה בקייטנה, עליך לפתוח תיק במשרד החינוך.
אם תשובצי באופק חדש, ייקבע לך דרגת אופק לפי הותק וההשכלה.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 שנים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה לאחר שבתון – חוזר לבית הספר ממנו יצא.
אם את רוצה לעבור, היה עליך להגיש בקשת העברה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכתבתי בתשובה קודמת
https://poh.education.gov.il/service-support/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לבדוק את כל הנתונים בפורטל עובדי הוראה.
שירות ותמיכה – מכתבים – מכתב שיבוץ.
במכתב שיבוץ כתוב באיזו שנת ניסיון את נמצאת (ראשונה או שנייה).
לפי הנתונים שכתבת, לדעתי, שנה הבאה תהיה שנת ניסיון שנייה, במידה ותשובצי לכל השנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובדי הוראה אשר התחילו את עבודתם ב-1/9/23 יוכלו לקבל מעמד קבוע לאחר 3 שנים בניסיון (שנת סטאז' היא לא שנת ניסיון).
עובדי הוראה אשר התחילו את עבודתם לפני 1/9/23 (ב-9/22, 9/21) מועמדים למתן מעמד קבוע בתום 2 שנות ניסיון (שנת סטאז' אינה שנת ניסיון).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. את יכולה לערער. שבתון וחל"ת "זה אותה גברת בשינוי אדרת".
2. כן
3. זו התפטרות.
4. מאבדים רק את הקביעות. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 שנים ע"י
-
מאתתגובות