התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ועדה רפואית קובעת את המשך העסקה שלך.
על החלטת ועדה רפואית ניתן לערער תוך 60 יום.
ועדות רפואיות מתקיימות לאורך השנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן. אבל את לא יכולה לקבל גם שמירת שכר גננת (גמול ניהל נגרר) וגם חינוך כיתה. את תקבלי את הגבוה מבין השניים.
2. לא
3. כן, במידה ויהיה מקום כגננת מנהלת גן.
4. בקשת העברה יש להגיש עד 31/3.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
זכותך לערער על אי מתן תשובה חיובית.
בנוסף, אם יש לך סיבות נוספות על רצונך לעבור, אנא הציגי זאת בערעור.
https://meyda.education.gov.il/files/PortalOvdeyHoraa/POH/Vacation/transfering_appeal.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ערבי פרידה כיתתיים – תמיד מאוד מרגשים.
מורה כמובן מקבל על כך תשלום נוסף מתוך השעות הנוספות.
יחד עם זאת, לא ניתן לחייב מורה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בעברה יזומה – חייבים לשמור על היקף משרה.
ניתן להעביר את עובד ההוראה עד 30 ק"מ ממקום מגורים.
המשרד מחליט ולא המפקחת. המשרד שומר על הזכיות.
מציעה לך לפנות ליו"ר הסניף אליו את שייכת או למחלקת גננות בהסתדרות המורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
2.5 ימים – 44.9%
זה פחות.
אם את תסכימי – החלטה שלךלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא צריכה שום אישור, גם אם הקייטנה בבית הספר בו עבדת.
המשכורת של בית ספר של החופש משולמת דרך מתנ"ס.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
גמול ליווי טיולים החל מהשעה 15:00לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי אחוזה משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הפרשות לקרן השתלמות ולקרן פנסיה הן מהשכר.
חופשת לידה רגילה נחשבת לעבודה, לכן, כשחוזרים מחופשת לידה רגילה, מפרישים רטרו על 3.5 חודשים.
חל"ת – חופשה ללא תשלום. לכן על תקופה זו לא ניתן להפריש רטרו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכמובן,
אם את אם לילדים עד גיל 14לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם עבדת דרך משרד החינוך לפני מעבר ליסודי – אתה קבוע.
בגלל העברה מרצונך לבית ספר יסודי משרד החינוך לא מחויב למשרה הקבוע שלך במשך שנתיים.
לאחר שנתיים אם אתה נשאר באותו מקום, המשרד יהיה מחויב למשרתך (כשהיית מורה של"ח).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כפי שכתבתי בתשובה.
גם באופק חדש וגם בעוז לתמורה טבלאות שבוע העבודה בנויות לפי שעות גיל.
התשובה הקודמת ניתנה לפי מורה ללא משרת אם, אלא שעות גיל בלבד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא צריכה לחזור.
משכורת קיץ היא ממוצע של חודשי עבודה (כולל חופשת לידה רגילה).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חל"ת מבקשים עד 31/3.
עליך לפנות לכוח אדם בבקשה.
לגבי שמירת שכר מנהל: אתה זכאי לשמירת שכר מנהל.
לגבי להמשיך ולהל בית ספר לאחר חל"ת – רק אחרי שבתון המשרד חייב להחזיר את עובד הוראה למוסד ממנו יצא.
לאחר החל"ת ניתן לחזור לתפקיד, לאו דווקה לבית ספר ממנו יצא. -
מאתתגובות