התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
דרגה באופק חדש נקבעת לפי השכלה, ותק, סטטוס (מורה אם או לא אם).
כאשר ישובץ המורה באופק, יעשו המרה לדרגה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל ההשתלמויות אשר מסתיימות עד 31/8/24 – נחשבות לשנת הלימודים תשפ"ד.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אף נציג בהסתדרות המורים אינו יכול היה לתת תשובה כזאת.
אין לפיזור ימי עבודה שום קשר לתפקיד.
פיזור ימי עבודה בשבוע:
100%-85% – עד 5 ימים
84%-70% – עד 4 ימים
69%-50% – עד 3 ימיםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משרד החינוך צריך להוציא חוזר בנושא.
יש להמתין.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות למפקחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בהתאם לחוק שעות עבודה ומנוחה – התשי"א (1951) חל איסור מוחלט
על העסקה של עובד בימי המנוחה הקדושים, לפי פקודת סדרי השלטון
והמשפט – התש"ח(1948).
לפיכך, מחובתנו, לפי חוק, לאפשר לעו"ה לשבות מעבודה בשכר,
במועדים הקדושים להם:
לדוגמה: יהודי המועסק במגזר הלא יהודי, רשאי להיעדר ממקום
עבודתו, בשכר, ביום כיפור, בראש השנה, בסוכות, אולם מחובתו לעבוד
בערב יום כיפור, בחול המועד סוכות, בחנוכה וכד'. כנ"ל לגבי עו"ה
ממגזרים אחרים.
עו"ה, שהסכים להיות מועסק במגזר אחר, צריך להיות מודע לעובדה,
שהוא אינו יכול להיעדר ממקום עבודתו בפגרות הלא קדושות למגזר
אליו הוא משתייך (חול המועד, חנוכה וכד).
עו"ה, שאינו עובד בימות החג הקדושים ללאום שלו, חייב לעבוד בימות
החג הקדושים למגזר בו הוא מועסק, לדוגמה: מורה יהודי המועסק
בבית ספר ממגזר אחר ואינו עובד בימות החג הקדושים ללאום היהודי,
צריך לעבוד כמ"מ בימות החג הקדושים למגזר בו הינו מועסק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמותר, לא רצוי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא בהכרח, שנת שבתון שהייתה רשומה בדפי שירות כשנת חל"ת, לא הוכרה לותק.
תבדקי בתלוש אם הותק תקין.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. אם הערכה לקביעות נעשתה השנה, הקביעות תכנס לתוכף מ-1/9/24 לפי היקף משרה שיהיה בשנה הבאה בשעות פנויות.
2. לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עד 9/2007 – כל מורה ששירת.ה בצה"ל – קיבל.ה שנתיים ותק לשכר או בהוראה (מי ששירתו כמורים חיילים).
עם רפורמה אופק חדש השתנו הכללים.
רק מורה ששירת.ה כמורה חייל.ת – מוכר ותק בהוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הכסף לא יעלם.
גם בתכון עדיף להישאר בהסתדרות המורים.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 שנים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםציטוט מחוזר מנכ"ל בנושא:
לימודים במסלולים האקדמיים המתקיימים במוסדות להשכלה גבוהה המאושרים והמפוקחים על ידי המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג), ובכלל זה מוסדות להכשרת עובדי הוראה הנמצאים בפיקוח האגף להכשרת עובדי הוראה במשרד החינוך.
מודגש: לימודים המתקיימים במסגרת לימודי חוץ ולימודי תעודה אינם מוכרים לצורכי מענק. עובד ההוראה יציין בגוף הבקשה את סמל הלימודים המתאים, כמפורט להלן:https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=128#_Toc256000043
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 שנים ע"י
-
מאתתגובות