התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1-2. זכאות ליציאה לשבתון, היא רק בקרן רגילה של קרנות השתלמות לעובדי הוראה.
ניתן לבדוק את שאלתך במס' טלפון: 5339*
3. ניתן למשוך באישור ועדת חריגים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן, אם גננת עובדת מעל 79% משרה.
2. כן
3. לא ניתן להקטין משרה באמצע שנת הלימודים.
4. ניתן לראות את כל הזכויות של גננות באתר הסתדרות המורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לפנות לכוח אדם לבירור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לגבי בתך – אם היא לא קבועה, היא קבלה מכתב הפסקת עבודה בחודש מאי. המכתב נמצא בפורטל עובדי הוראה.
לגבי מילוי מקום – אפשרי למי שפרש ללא מענקים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש תקופת צינון:
פרישה מרצון – חצי שנה
פרישה מוקדמת – שנתייםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לעשות זאת דרך פורטל עובדי הוראה
https://poh.education.gov.il/administrative/welfare-rights/free-office/לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת יכולה לראות בתלוש כמה משלמים לך עבור שעות נוספות, שהן 125%.
סכום שקיבלת, חילקי כמות השעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםנא לפנות למינהל שכר ופנסיה.
02-5683951
msp@morim.org.ilלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את מדווחת היעדרות מפאת מחלה. זו תהיה היעדרות מוצדקת, גם אם ללא תשלום. לפחות לא תהיה פגיעה במשכורת קיץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםציון מחיר מינימום לשעה, זה חוק במדינה, ולא השכר שלך.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהיה שינוי בחוק ואלה שעלו אחרי 1988 אכן נקבע שאין להם הגדלה.
הסתדרות המורים לא שותפה להחלטות מדינה אלו.
https://www.gov.il/BlobFolder/policy/directive-36-2022/he/directive-36-2022.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםגודל הפנסיה קשור למספר שנות עבודה והיקף משרה ממוצע של כל השנים.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
קרא בעיון את הנהלים. אם הנתונים שלך מתאימים למה שכתוב, הינך יכול לערער.
להלן ציטוט ממדריך פרישה לעובדי הוראה:עובד שהוא עולה חדש והתקבל לשירות בתוך שנתיים מיום עלייתו לארץ בגיל 50 לפחות ואשר
שירת 10 שנים לפחות עד לפרישתו לגימלאות, ובתנאי שאיננו מקבל קיצבת פרישה מעבודה או
תשלומי ביטוח סוציאלי ממדינה אחרת, זכאי לקיצבה מינימלית של 35% לפחות ממשכורתו
הקובעת.
בנוסף, עובד כנ"ל יהא זכאי להגדלה אחת בלבד מהטעמים המפורטים להלן:
.14.1 שירות מחתרתי בחו"ל.
.14.2 היותו אסיר ציון.
.14.3 היותו ניצול רדיפות הנאצים.
.14.4 היותו הורה שכול או אלמנה כמשמעותם בחוק משפחות חיילים
שנספו במערכות ישראל (תגמולים ושיקום) התש"י – .1950
5 טעמים רפואיים ומשפחתיים.
.14.6 שירות סדיר בחו"ל במלחמת העולם בצבאות בנות הברית.
.14.7 בעל עיטור עלייה.
לבקשה להגדלת השירות יש לצרף מסמכים התומכים בבקשה עפ"י הקריטריונים לעיל.
הערה:
אם תקופת הפעילות בגינה יש להגדיל את תקופת השירות חופפת תקופת שירות מוכרת המובאת
בחשבון לצורך גימלאות – אין מגדילים בגללה את תקופת השירות. אם על תקופה אחת חלים יחד
שני טעמים או יותר – מובא בחשבון רק טעם אחד מביניהם, והוא המזכה את העובד לשיעור ההגדלה
הגבוהה ביותר.
אם קיצבתו של העובד משולמת משני מקורות על פי הסכם בין הממשלה ובין מוסד ציבורי, או אם
יש לעובד קיצבה חודשית נוספת ממקום עבודה אחר, יומלץ על ההגדלה בשיעור היחסי של שנות
שירותו במדינה לעומת שנות עבודתו במקום עבודתו האחר. השיעור של שתי הקיצבאות לא יעלה
על הקיצבה המוגדלת שהעובד היה מקבל על פי המדדים – אילו כל שנות עבודתו (במוסד ובמדינה)
היו בשירות המדינה בלבד. -
מאתתגובות