התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלגזברות
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
איןלריסה למשוב
מנהל בפורוםבבקשה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהתכוונת כנראה באיזה גיל קרן רגילה עוברת לקרן מקור:
https://www.dmag.co.il/pub/histadrut/Urights19/182/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אלה שני דברים שונים.
את יכולה לפנות עם השאלות לקופת גמל גללריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מינימום תלמידים בכיתה תקנית 20.
40 תלמידים מפצלים לשתי כיתות.
70 – 3 כיתות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא ניתן לחייב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי תקנון עובדי הוראה:
הגדרת תפקידים, סעיף 16:
א. מורה העובד בבית-הספר למעלה מחצי משרה, לפחות, חייב להשתתף, במסגרת עבודתו, בפעולות שבית-הספר מארגן לתלמידיו (טיולים, ביקורים בתיאטרונים, בתערוכות וכדומה).
ב. כל מורה חייב לקבל על עצמו תפקיד של מחנך כיתה, אם יתבקש לכך. פטור מחובה זו מורה המלמד בבית-הספר פחות מעשרה שיעורים בשבוע, פרט למורה המלמד בכיתה שהוא צריך לחנך לפחות 6 עד 8 שיעורים. מורה במשרה שלמה המלמד בשני בתי-ספר ויותר – מטילים עליו תפקיד מחנך רק בבית הספר שהוא מלמד בו את רוב שעותיו.(2)לריסה למשוב
מנהל בפורום"כלל העובדים בישראל יתרמו, באופן חד-פעמי, יום הבראה אחד לקרן מילואים שתוקם על ידי הממשלה לטובת טיפול באנשי המילואים ובני משפחותיהם". כדי שהדבר יחול גם על עובדי המגזר הפרטי ומי שלא מאוגד בהסתדרות נדרשת הסכמתו של שר העבודה יואב בן צור לחתום על צו הרחבה וגם חקיקה בנושא.
מתשלום דמי ההבראה שמשולם לעובדים בשנת 2024 על המעסיקים להפחית סכום השווה לשווי יום הבראה (ובמקרים מסוימים סכום נמוך יותר) ולהעביר אל רשות המסים את הסכום שהופחת בצירוף תשלומי החובה שנחסכו מהם כתוצאה מההפחתה, וזאת לצורך מימון הטבות למשרתי המילואים.שווי יום הבראה בשנת 2024 הוקפא, והוא יהיה זהה לשנת 2023, כלומר: 418 ₪ במגזר הפרטי ו-471.4 ₪ במגזר הציבורי.
מעסיקים שחל עליהן מנגנון אוטומטי של עדכון דמי הבראה מכוח הסכם או נוהג, יעבירו אל רשות המסים גם את הסכומים שנחסכו מהם כתוצאה מהקפאת השווי של יום ההבראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעלייך לפנות לכוח אדם / מפקחת ולבקש שיבוץ רגיל.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם יש אישור – הזכויות שמורות.
כדי לשמור על הזכויות בהסתדרות המורים – עליך להעביר את האישור למחלקת גבייה, על מנת שזכויות בהסתדרות המורים בשנת חל"ת ימשיכו.
יהיה עליך לשלם דמי חבר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם ההיריון ממשיך בשנת הלימודים הבאה – חייבים לשבץ באותו היקף משרה שהיה השנה.
אם את עתידה ללדת בקיץ, המחויבות לפי שעות פנויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל בית ספר רשאי לסדר לפי צרכים של בית הספר, אוכלוסיית תלמידים וכו'.
שני עיקרונות: שעה שישית תסתיים לא אחרי 13:40
שעה שמינית לא לאחר 15:15לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל החרגה בשעות מילוי מקום מאשרת מפקחת. -
מאתתגובות