התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה אשר נגמרו לו ימי מחלה, יכול לפנות בטפס מיוחד ולקבל 3 חודשים מחצית משכורת מהמעסיק ולאחר מכן,
שלושה חודשים משכורת מלאה מקרן ימי מחלה של הסתדרות המורים.
1. https://meyda.education.gov.il/files/PortalOvdeyHoraa/POH/Salary/sickness-addition-request.pdf
2. https://meyda.education.gov.il/files/PortalOvdeyHoraa/POH/Salary/sickness-grant-request.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורים בתפקידי הדרכה – ינתן אישור עד להיקף של 117%.
מקסימום שעות פרונטאליות 32.
להלן המסמך
https://meyda.education.gov.il/files/CoachAdam/nohalchrigatmisrarismi.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בבקשה תבדקי בתלוש באיזו פנסיה את מבוטחת.
רק עובדי מדינה (מקבלי משכורת ממשרד החינוך) מבוטחים (עד 2001) בפנסיה תקציבית.
את כותבת שאת מועסקת על ידי רשות מקומית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעובד הוראה, שאושרה לו העברה מסוייגת ולא הוצעה לו עבודה במחוז
הקולט, רשאי להישאר במקום עבודתו הקבוע. לשם כך עליו להודיע לא
יאוחר מ5- באוגוסט, את החלטתו בכתב למנהל המחוז בו הוא מועסק
ולמנהל המחוז אליו אושרה לו העברה.
לא הודיע עד ה5- באוגוסט על רצונו לשוב למשרתו הקבועה, יימסר
מקומו לעובד אחר ולתקופה – עד לסידורו בעבודה – יבקש חל"ת
מהמחוז בו עבד. אם נקלט במחוז החדש רק בחלק ממשרתו – יבקש
חל"ת על החלק הנותר.
בשנה הראשונה להעברה יינתן החל"ת ע"י המחוז הפולט.
בשנה השנייה יינתן החל"ת ע"י המחוז הקולט ובשנה השלישית ישובץ
עובד ההוראה במחוז הקולט.
בעיות חריגות, שיתעוררו כתוצאה מהעברות מוחלטות ומסוייגות,
יידונו עם הגב' תמי יהושע ממשרד החינוך, בהתאם לפניית האגף
המקצועי בהסתדרות המורים.
אסמכתא: סיכום ישיבה מיום .16.2.09לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השכר יהיה כשל ממלא מקום, ללא השכלה, ללא ותק, בערך 35 ש"ח לשעה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. מה סיבה להיעדרות? הדבר אינו תקין.
2. עובד הוראה שנעדר בנסיבות שאינן מזכות בשכר:
א. אם היעדרותו החודשית היא פחות מ10%- ממכסת עבודתו הקבועה
– הקיזוז יהיה רק משעות עבודתו בפועל ולא יחול על שעות חינוך ו/
או הכנה לבגרות.
ב. אם היעדרותו תעלה על 10% – יקוזזו מעובד ההוראה החלק היחסי
של היעדרות בלתי מוצדקת גם משעות החינוך והבגרות.
ג. הקיזוז ייערך במשכורת השוטפת בחודש ההיעדרות. בתשלום
חופשת הקיץ תקוזז החלקיות של שעות ההיעדרות הבלתי מוצדקות
במשך השנה.
אסמכתא: סיכום ועדה פריטטית מיום .12.12.94 חוזר ש׳ שטמפפר
תשנ"ה.7/ חוזר איתי הדר .23.10.07
3. אם למורה אושר חל"ת – יש מחויבות לשעות בשנה הבאה.
ויתור – זה ויתור, אין מחויבות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםקיזוז העדרויות שאינן מזכות בשכר
עובד הוראה שנעדר בנסיבות שאינן מזכות בשכר:
1. אם היעדרותו החודשית היא פחות מ10%- ממכסת עבודתו הקבועה
– הקיזוז יהיה רק משעות עבודתו בפועל ולא יחול על שעות חינוך ו/
או הכנה לבגרות.
2. אם היעדרותו תעלה על 10% – יקוזזו מעובד ההוראה החלק היחסי
של היעדרות בלתי מוצדקת גם משעות החינוך והבגרות.
3. הקיזוז ייערך במשכורת השוטפת בחודש ההיעדרות. בתשלום
חופשת הקיץ תקוזז החלקיות של שעות ההיעדרות הבלתי מוצדקות
במשך השנה.
אסמכתא: סיכום ועדה פריטטית מיום .12.12.94 חוזר ש׳ שטמפפר
תשנ"ה.7/ חוזר איתי הדר .23.10.07לגבי חוב על תשלומי יתר – יש לפנות ליו"ר סניף.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך להגיש מכתב התפטרות בפורטל עובדי הוראה (פתיחת פניה) + מייל למנהלת בית הספר ולמפקחת.
עליך להגיש את מכתב ההתפטרות חודש ימים לפני תאריך, בו את רוצה לסיים את העבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעל שעות שמדווחות בפיצול שילוב / פרארפואי – גמול חינוך מיוחד 10% אם הן מתקן בית הספר. אם השעות האלה דרך מתי"א – 15%.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל עובד הוראה, אשר עובד באופק חדש, יכול לקבל תשלום עד 40 שעות נוספות בשנה, ללא קשר להיקף משרתו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה אשר מבקש לעבור (באותו מחוז או למחוז אחר), לוקח אחריות על מציאת עבודה.
ממליצה לך לפנות ישירות למפקחת, לכוח אדם במחוז.
עד 5/8 את יכולה לחזור בך מהרצון לעבור או לקחת חל"ת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תוכנית הגמישות הניהולית נועדה לאפשר למנהלי בתי הספר ולרשויות המקומיות לממש באופן מיטבי את יעדי
החינוך מתוך כבוד והכרה ביכולת שלהם להתאמת המשאבים והמענים לצרכים הייחודיים של קהילתם.
נא לפנות למחלקת גנים בעירייה/מועצה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכל מקרה לגופו של עניין.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאיפה שם?
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין הבדל בשכר על שעת הוראה.
מי שעובד בחינוך מיוחד, מקבל תוספת חינוך מיוחד.
15% – מי שעובד בגן חנ”מ או בבי”ס חינוך מיוחד או בכיתה ל.ל. בבי”ס רגיל, והוא בעל תעודת הוראה בחנ”מ. לא מדובר רק על המחנכות בכיתות הנ”ל, אלא על כל מורה שנכנסת ללמד בכיתת חינוך מיוחד.
8.5% – כנ”ל, רק ללא תעודת הוראה בחנ”מ.
15% – גננות ומורות שילוב ועובדות הוראה ממקצועות פרא-רפואי (אשר משובצות דרך מתי"א ולא גוררות תוספת חינוך מעולם הישן), שיש להן תעודת הוראה בחנ”מ או סיימו קורס התאמה להוראה.
5.5% – כנ”ל, רק ללא תעודת הוראה בחנ”מ.
10% – מורות שילוב המשובצות מתקן בית הספר.
בכל אחת מהאפשרויות, את הגמול מקבלים רק על השעות בהן עובדים בחנ”מ מתוך כלל המשרה. -
מאתתגובות