התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את מתכוונת לקופת גמל גל – זה רק על הוצאות (נסיעות וטלפון)
לריסה למשוב
מנהל בפורוםחופשה מהנה
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1.כן
2. אם מורה לא קיבלה את היקף המשרה שהיה לה בקביעות במוסד הקודם, היא מבקשת חל"ת. יש לפנות למשרד, אפילו שזה יהיה בספטמבר.
3. אם לא תבקש חל"ת, לא יהיו מחויבים בשנה הבאה.
4. כן
5. כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםעניתי
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשכר אחרון מבחינת הרכיבים, לא מבחינת היקף משרה.
לריסה למשוב
מנהל בפורום1. לא, כתוב במכתב שיבוץ שהן זמניות.
2. אם השעות הזמניות ישובצו בשנה הרביעית – זו תהיה מחויבות המעסיק.
3. כן קשור.לריסה למשוב
מנהל בפורוםדפי שירות (בפנסיה תקציבית) מזמינים בפורטל עובדי הוראה: שירות ותמיכה – פתיחת פניה – פנסיה והפסקת עבודה – פרישה לגמלאות משירות המדינה – דף פרטי שירות.
לגבי שאלות מה כדאי – נא לפנות למינהל שכר ופנסיה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. ערך שעת עבודה – לפי ותק והשכלה.
2. ברוטו של המשכורת.
3. ותק למענק יובל – שנים מלאות.
ותק בהוראה – מתחילים לקבל , לדוגמה שנה חמישית, כבר בספטמבר – תחילת שנה, ותק מענק יובל משתנה בסוף שנת הלימודים-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 11 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםפרישה מוקדמת זו פרישה מסיבות של שחיקה.
סיבות רפואיות – זו פרישה מטעמי בריאות.
אישור פרישה מוקדמת – תלוי במכסות.
ניתן להגיש בחודש ינואר עד יוני.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן.
משרת אם של גננת (שיש לה ילדים עד גיל 14), היא משרה בת 4.5 ימים. זה אומר חום חופשי נוסף פעם בשבועיים.
כן, זו תוספת של 10%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הגשת בקשה לפרישה מוקדמת – זו בקשה. האישור תלוי במכסות שיהיו באותה שנה.
דבר ראשון , הזמיני דפי שירות. עם קבלת דפי שירות, קבעי פגישה עם יו"ר סניף, על מנת שיסביר לך את הזכויות ואת האפשרויות.
בנוסף, את יכולה לפנות למינהל שכר ופנסיה בהסתדרות המורים: 02-5683951 msp@morim.org.il.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש שורת חיפוש בתחילת הדף
לריסה למשוב
מנהל בפורוםעניתי בתשובה קודמת:
ובד הוראה שנעדר בנסיבות שאינן מזכות בשכר:
א. אם היעדרותו החודשית היא פחות מ10%- ממכסת עבודתו הקבועה
– הקיזוז יהיה רק משעות עבודתו בפועל ולא יחול על שעות חינוך ו/
או הכנה לבגרות.
ב. אם היעדרותו תעלה על 10% – יקוזזו מעובד ההוראה החלק היחסי
של היעדרות בלתי מוצדקת גם משעות החינוך והבגרות.
ג. הקיזוז ייערך במשכורת השוטפת בחודש ההיעדרות. בתשלום
חופשת הקיץ תקוזז החלקיות של שעות ההיעדרות הבלתי מוצדקות
במשך השנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן, משולם במלואו.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 11 חודשים ע"י
-
מאתתגובות