התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את עובדת במשרד החינוך ויש לך ותק מוכר מהמוכר אינו רשמי, עליך לקחת מסמך מבית הספר על שנות העבודה ולהעביר לכוח אדם לעדכון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםהעברתי את פנייתך ליו"ר סניף השרון.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן, דמי הבראה משולמים לפי היקף משרה.
אם הותק שלך הוא 19 שנים, את זכאית ל-11 ימי הבראה. אבל השנה יש הפחתה של יום אחד. עקב המצב במשק.
471*10*היקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את יכולה לבדוק במשרד החינוך.
תפתחי פניה למח' השתלמויות ותבקשי דוח השתלמויות שהוכרו לך במהלך שנות העבודה.
ניתן להוציא דוח זה גם ב: שירות ותמיכה – אישורים – הפקת אישור העסקה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בתי ספר לחינוך מיוחד עובדים עד השעה 16:45.
שעות עבודה של המורים – לא יותר מ-9 שעות ביום.
עבודה עד 16:45 – 3 פעמים בשבוע מקסימום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי לעלות בדרגה יש ללמוד לפחות 30 שעות של פיתוח מקצועי מדי שנה.
החל מדרגה 3 יינתן פטור משנת לימודים אחת, בכל דרגה, אך לא יותר משלוש פעמים בכל תקופת העבודה (למשל: פטור משנת לימודים אחת בדרגה 4, פטור משנת לימודים שנייה בדרגה 5 ופטור משנת לימודים שלישית בדרגה 8, ובכל מקרה לא שנתיים ברצף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לבדוק, אם עבדת כל השנה, אם יש היעדרות בלתי מוצדקת או הארכת חופשת לידה או חל"ת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עדיין אין החלטה לגבי גובה גמול הפיצול ומספר כיתות.
לכשיהיו החלטות – ייפורסם.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם היית באופק חדש בשנים בהן למדת לתואר שני, השעות יוכרו.
ראי ב"הקורסים שלי" בפורטל עובדי הוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש להעביר את התעודה ואת גיליונות ציונים לכוח אדם.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא חושבת שהמשרד יסרב לתת חל"ת על השעות החסרות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין פרטים בפורום על מנת לחזור אליך.
מעבירה את הפניה שלך ליו"ר סניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
מקבלים הגבוה מבין השניים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. אין קידום בשכר (1%) בשנה על ותק העולה על 36 שנים.
2. 1/3 משרה (33%) שנתי מזכה בותק.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.
יש ליידע את המעסיקים על כך. -
מאתתגובות