התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1-2. אינך חייב להגיע בחופשת קיץ. אך, אם תגיע תוכל לקבל עד 3 שעות נוספות על כך.
3. זה לא נכון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא.
פיזור ימי עבודה בשבוע:
100%-85% – עד 5 ימים
84%-70% – עד 4 ימים
69%-50% – עד 3 ימיםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן קישור לגבי גמול פיצול, אשר היה לפני אופק חדש.
https://www.dmag.co.il/pub/histadrut/Urights19/74/
לגבי תנאי קבלת גמול פיצול בהסכם 2024 – טרם התגבשה החלטה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםעל תאריך סיום העבודה מחליטה ועדה רפואית. לעיתים יכולים להמליץ על הפסקת עבודה במיידי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכמובן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל עובד הוראה באופק חדש, יכול לקבל עד 40 שעות נוספות, כמובן אם ביצע אותן.
אין שום מניע בדיווח רטרו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ישנו חוק ביטוח לאומי בעניין אבטלה.
לא ניתן לקבל אבטלה אם יצאת לחל״ת ביוזמתך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על יציאה לפנסיה מטעמי בריאות מחליטה ועדה רפואית.
עליך לפנות לכוח אדם ולבקש זימון לועדה רפואית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ניתן לפרוש בגיל 48, אלא רק מטעמי בריאות.
פיצוי על ימי מחלה שלא נוצלו:
עובד הפורש לגמלה בגיל 55 ומעלה או שנפסל לעבודה על ידי ועדה רפואית בכל גיל שהוא, ולא
ניצל יותר מ36%- מימי המחלה שעמדו לזכותו, זכאי (מיום 1.3.90) פיצוי של שמונה ימים על כל 30 ימי מחלה שלא נוצלו ונותרו לזכותו.
אם ניצל מ36%- עד ,65% יקבל שישה ימים תמורת כל 30 יום שלא ניצל.
ניצל יותר מ65%- מימי המחלה – לא יקבל כל פיצוי. הפיצוי ניתן על כל היקף המשרה, לרבות עבודה מעל משרה
(אסמכתא: פס"ד של ביה"ד הארצי לעבודה דב"ע מז3-95/ מיום.)2.11.87
עובד הוראה זכאי לחופשת מחלה של 30 יום בשנה או למספר "שעות ימי מחלה", וזאת יחסית להיקף העסקתו השנתי ובניכוי היעדרויותיו במהלך השנה.
עובד הוראה המועסק על ידי המדינה יכול לצפות בדף זה ביתרות ימי המחלה שנצברו עבורו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מנהלת גן לא יכולה להחליט על דעת עצמה שום דבר. מה זה יום לימודים ארוך בגן?
יש צהרון.
גננת בגן ילדים עובדת משעה 7:55 עד השעה 14:00, וביום שישי עד השעה 12:45.
אני מציעה לכתוב את השאלה למחלקת גננות (דרך צור קשר), על מנת לטפל בנושא.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמציעה לבדוק קודם, מה שמגיע תקבלי.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ניתן לדווח מילוי מקום בימים שאת בעצמך עובדת. מציעה לפנות למפקחת, על מנת לבדוק אפשרות "לצ'פר" את עבודתך ב-4 ימים אלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גננת אם מעל גיל 50 עד גיל 55. מקבלת את שעות גיל כתוספת אחוזים בשכר.
לדוגמה: גננת אם מנהל גן מעל גיל 50 עד גיל 55, אשר עובדת 4.5 ימים (יום חופשי נוסף פעם בשבועיים) – 106% משרה. -
מאתתגובות