התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם המשרד מאשר חל"ת על השעות – הכי טוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לדווח שעות נוספות לפי ביצוען, ללא קשר להיקף משרה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהסכם החדש מדובר על כך.
ראה ביומן מורה בעמוד 171.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין חופשה בתשלום לרגל אירוע משפחתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
כל עובדי ההוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אפשר, אם את מבינה את ההשלכות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן ניתן לדווח רטרו.
מדווחים לפי תאריכים בהם עשית את השעות הנוספות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המשרד לא ישלם לך 103% משרה.
אם תעבדי 80%, המשרד ישלים עד 100% משרה על חשבון ימי מחלה.
לגבי דרגה:
את אמורה לקבל דרגה חדשה ב-1/9/25.
עובדי הוראה שפורשים ב-31/8 – זכאים לקבל את הפנסיה לפי הדרגה החדשה. את החישוב מבצעים במהלך השנה, תקבלי החזרים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמספטמבר, תוספת של 6.5% להיקף משרה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםגננת מנהלת גן, מעל גיל 55, אשר עובדת 5 ימים מקבלת 115% משרה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גובה הפנסיה עלה משמעותי לאחר חתימת ההסכם.
בנוסף, כל שנה מקבלים גמלאי משרד החינוך את התוספת יוק (שחיקת שכר).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא ניתן לקבל שכר עבור מילוי מקום בימים שאת עובדת.
תפני למפקחת, על מנת שתמצא אפשרות "לצ'פר" אותך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אינני יודעת מה הסיבה למפגש. בכל אופן, ניתן לדווח עד 3 שעות נוספות על מפגש עם הורים/תלמידים בסמוך לפתיחת שנת הלימודים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן זכאית.
שעתיים גיל אצל גננות באות לידי ביטוי בתוספת אחוזית (כ-6.5%).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
דרך מי אתה מקבל שכר?
האם אתה עובדי לפי אופק חדש? -
מאתתגובות