התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
זמן בדיקה – חודש לאחר מסירת העבודה או סיום הקורס (המאוחר ביניהם).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הוריד מה?
היקף משרה לא ניתן להוריד, אם יש מחויבות.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. תשלום על תוספת עבודה.
2. כן
3. 125%
4. שיבוץ במערכת בישראל הוא מ1/9 עד 31/8.
מי שמגיע לעבוד בפועל בימי חופשה מקבל תשלום נוסף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
אפשר לשלם החל מספטמבר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
יש לשבץ מורה בהיריון באותו היקף משרה שהיה בשנה שעברה.
לא חייבים לתת תפקידים כמו חינוך, ריכוז וכו׳.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
2 ביסודי, 4 בחט״ב
לא
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מהפניה שלך לא ברור מדוע נעשתה המרה לאופק.
אתה מורה עם ותק מוכר?
תשלומים רטרואקטיביים מוחזרים מקסימום 7 שנים אחורה.
על תשלום רטרואקטיבי יש כמובן מיסים של השנה בה אתה מקבל את התשלום.
זה לא הלנת שכר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בחצי שבתון במשרד מחויב לחצי משרה הקבועה שלך.
אם את מוותרת על השעות במוסד הקבוע שלך את בעצם מתפטרת מהשעות הקבועות שלך (חצי משרה).
כדאי לבדוק עם המפקחת מה אפשר לעשות כדי לשמור בכל זאת על זכויותיך.
לגבי החלפת חל״ד – אפשרי כמובן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
היכן את רואה את השיבוץ? בפורטל עובדי הוראה?
במערכת שקיבלת?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את יכלה לפנות דרך אתר הסתדרות המורים למינהל שכר ופנסיה.
יצירת קשר – טופס יצירת קשר – פנסיה פרישה ובעיות שכר.
לצרף דף פרטי שירות, תלוש שכר אחרון, צילום מסך יתרת ימי מחלה.
תקבלי תשובה מקצועית ומהירה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תשלום רטרואקטיבי , אם מתבצע, 7 שנים אחורה מקסימום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבמערכת חינוך בישראל יש מספר ימי לימוד. מספר זה מעוגן בהסכמי שכר.
על כל יום עבודה נוסף, יש לשלם שכר נוסף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הנושא עדיין נמצא בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן, אם לכל ילד מצמידים סייעת – זו החלטה של הרשות/רופא.
2. אין הגבלה בחוזר מנכ"ל. -
מאתתגובות