התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כפי שכתוב בחוזר מנכ"ל – הלימודים לא יסתיימו לפני השעה 12:00.
אין מניעה לקיים יום לימודים רגיל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא יכול לדרוש.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אתה יכול להראות למנהל את התשובות שלי בפורום זה.
בנוסף, ישנו הסכם אופק חדש 2022 (פשוט תכתוב בגוגל).
כמו כן, יש ספר "זכויותיך" באתר הסתדרות המורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
גמול יחיד שניתן לפיצול, הוא גמול חינוך חברתי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כסייעת כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חייבים לשבץ לפי מחויבות.
בפורטל עובדי הוראה, שירות ותמיכה, מכתבים – יש מכתב שיבוץ. מה שמשובץ בשעות הפנויות – זאת הקביעות, אם את קבועה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאפשר
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן פירוט מצבים להכרה בותק.
https://terms-service.education.gov.il/terms/general-1b/salary-grade-and-seniority/לריסה למשוב
מנהל בפורוםנושא תגמול עבור שילוב תלמידי חינוך מיוחד עדיין נמצא בדיון.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
כל שעות המערכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לפנות למנהל המוסד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםחצי משרה של מחוייבות. אם את קבועה ב-90% – חייבים לשבץ אותך ב-45%.
לפחות יומיים וחצי.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 10 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בהסכם כתוב:
שיעור משרה מינימלית בקליטה למערכת
70% – 1.9.23
80% – 1.9.24לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. בקשה לחל"ת מגישים עד 31/3.
2. לגבי כספי פנסיה – נא לפנות לקרן פנסיה שלך. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 10 חודשים ע"י
-
מאתתגובות