התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמורה תורן – גם בבוקר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי שתעבדי לפי שבוע עבודה של אימהות בשילוב,
עליך לעבוד מינימום 21 שעות פרונטאליות.
תוכלי להזין את הפרטים בטבלה, לראות.
https://poh.education.gov.il/administrative/salary-agreements/new-ofek/work-week-ofek/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
ישנה אפשרות – שעתיים ראשונות בנות 50 דקות כל אחת, או שעות 3-4 – בנות 50 דקות כל אחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על פי קריטריונים הבאים:
א. הקריטריון הראשון להעברה הוא צרכי בית הספר. לפיכך, מורים
מקצועיים כגון עו"ה לאנגלית, לחינוך גופני וכד', יהיו מועמדים
להעברה רק אם יש מורים מקצועיים אחרים שיכולים למלא את
מקומם.
ב. ההעברה תינתן לפי הוותק המשוקלל של העובדים באותו מקצוע
עודף, על פי הנוסחה שמובאת להלן. הראשון להעברה הוא בעל
הוותק הנמוך ביותר. לגבי עו"ה מקצועיים ייערך חישוב ותק
נפרד בהתחשב בקריטריון שבסעיף א' לעיל.
הוותק המשוקלל לצורך זה נקבע על סמך שני רכיבים: ותק כולל וותק
מוסדי.
ותק כולל – פירושו ותק בהוראה בשירות המדינה.
ותק מוסדי – מספר השנים שהעובד הועסק באותו מוסד הנדרש
להעביר עובדים.
לוותק הכולל ניתן משקל של 50%
לוותק מוסדי ניתן משקל של 50%
דוגמה: שני עובדי הוראה כוללים המלמדים באותה שכבת גיל
עובד א':
בעל ותק כולל של 17 שנה ותק מוסדי של 5 שנים :17+5 2 = 11
עובד ב':
בעל ותק כולל של 15 שנה ותק מוסדי של 8 שנים :8+15 2 = 11.5
היות וויתקו של עובד א' נמוך יותר, הוא אשר יועבר למוסד אחר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי הנוהג המקובל, ניתן להטיל על כל מורה העובד מעל חצי משרה
(מ51%-) שתי תורנויות שבועיות: תורנות אחת ארוכה (יום מלא)
ותורנות אחת קצרה (של הפסקה אחת).
מורה העובד מ1/3- עד 1/2 משרה – התורנויות הן אחת לשבועיים.
מורה עד 1/3 משרה – פטור מתורנויות.
המורים התורנים יגיעו לביה"ס ביום התורנות שלהם בשעה 7:45
(מכתב רונית תירוש 12.3.2003).
מורה בהיריון, מהחודש ה7- להריונה, זכאית לפנות למנהל/ת ביה"ס
ולבקש פטור מתורנות חצר (סב8/א').
ממלא מקום ליותר משבוע ימים ימלא אותן תורנויות של המורה
שאותו החליף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא תקין.
רק 2 משעות שהייה לישיבות מליאה/הדרכות/ישיבת צוות.
2 שעות שהייה הנותרות – הן של המורה – לבדיקת מבחנים, כתיבת מערכים וכו'.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובדי הוראה מוסמכים (בעלי תעודת הוראה בחינוך מיוחד) במוסדות חנ"מ/כיתות עם הפרעות נפשיות קשות ואוטיזם יקבלו גמול חינוך מיוחד 17%.
גמול חינוך כיתה 10%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שמי לריסה למשוב, אני מנהלת את הפורום כבר שנה.
לשאלתך,
מורה אשר מקבלת גמול חינוך מתחילת השנה – זכאית לגמול כל השנה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הדרכה – רק על חשבון שעות שהייה של מנהל (ביסודי 2 ש"ש, בחטיבה 4 ש"ש) ולא על חשבון של שעת שהייה של המורה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניכוי ימי מחלה – על ימי עבודה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על כל שעת עבודה ביום חופשי ניתן לדווח שעות נוספות.
לא ניתן לחייב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על כל שעה ביום חופשי ניתן לדווח שעות נוספות.
לא ניתן לחייב.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאת יכולה לעבוד בכל עבודה שלא קשורה בהוראה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות לכוח אדם בהוראה, להציג מסמכים התומכים בסיבת בקשת החל"ת.
וויתור על השעות – זו בעצם התפטרות, כי המעסיק לא יהיה חייב להחזיר אותך בשנה הבאה להיקף משרה שהיה.
מציעה לפנות למפקחת המחוז/מנהל המחוז עם הבקשה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי תקנון עובדי הוראה:
א. המורה אינו רשאי לתת שיעורים פרטיים בשכר לתלמידים הלומדים בבית-הספר בו הוא מלמד.
ב. ביישוב שבו קיים בית-ספר אחד בלבד, רשאי המורה לתת שיעורים פרטיים בשכר לתלמידים הלומדים באותו בית-ספר באישור המפקח.
ג. מורה רשאי להורות בשכר קבוצות מאורגנות מטעם בית-הספר באישור המפקח. -
מאתתגובות