התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נא לפנות ליו"ר סניף הסתדרות המורים אלין אתה שייך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן תשובה מפורטת:
לפי הנוהג המקובל, ניתן להטיל על כל מורה העובד מעל חצי משרה
(מ51%) שתי תורנויות שבועיות: תורנות אחת ארוכה (יום מלא) ותורנות אחת קצרה )של הפסקה אחת(.
מורה העובד מ1/3- עד 1/2 משרה – התורנויות הן אחת לשבועיים.
מורה עד 1/3 משרה – פטור מתורנויות.
המורים התורנים יגיעו לביה"ס ביום התורנות שלהם בשעה 7:45
(מכתב רונית תירוש 12.3.2003).
מורה בהיריון, מהחודש ה7- להריונה, זכאית לפנות למנהל/ת ביה"ס
ולבקש פטור מתורנות חצר (סב8/א').
ממלא מקום ליותר משבוע ימים ימלא אותן תורנויות של המורה שאותו החליף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חוזרת שוב:
יש נוסחא, אבל, יש גם צורכי בית הספר.
בתשובה קודמת יש הסבר מפורט.
תקראי בבקשה את הקריטריונים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם כל השעות הן שעות מערכת – פרונטאלי, פרטני, שהייה – הכל תקין.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יסודי: עד גיל 50 – 25 שעות פרונטליות, מעל 50 עד 55 – 23 שעות פרונטליות, מעל גיל 55 – 22 שעות פרונטליותלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. על תוכן שעת הוראה מחליט מנהל בית הספר.
2-3. ניתן להגיע להסכמה בדיאלוג עם מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום, אין דלתות וחלונות באופק חדש.
יום העבודה מתחיל בשעה 8:00.
התחלה מאוחרת – רק בהסכמת המורה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם מדובר בבית ספר יסודי, יש תפקיד ריכוז אחד של רכז שכבה למוסד.
אין שעות תפקיד.
גמול תפקיד הוא 6%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין יום חופש מוכרז לצורך אירוע משפחתי.
את יכולה להשתמש בימי בחירה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נושא זה עדיין נמצא בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן. כי שנת הלימודים טרם החלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
דמי הלידה משולמים בתשלום אחד, לחשבון הבנק של היולדת.
סכום דמי הלידה נקבע בהתאם לשכר שלך (שלפיו שילמת דמי ביטוח) ועד למקסימום של 1,655 ש"ח ליום.באפשרותך להיעזר במחשבון לחישוב קל ומהיר של דמי הלידה
https://www.btl.gov.il/Simulators/Pages/DmeyLedaCalc.aspxלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן -
מאתתגובות