התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמדרגה 5 עולים ל-6.
הכל לפי נוהל קידום בדרגות.
ראה יומן מורה עמוד 171.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בהסכם אופק חדש אשר כולל חט"ב ובהסכם עוז לתמורה כתוב במפורש, כי שעת תפילה היא בשעות העבודה.
שעות העבודה הן: פרונטלי, פרטני , שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בטוחני כי בעוד כמה ימים תראי את הנתונים הנכונים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםזה לא משנה.
הקידום שלך מספטמבר , לכן אמור להיות תשלום במשכורת של ספטמבר שמשולמת באוקטובר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את עובדת 80%? או מוסד מחלה 80?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
היום קיבלת משכורת אוגוסט.
אם אתה זכאי לעליה בדרגה מה-1/9 – תראה זאת במשכורת ספטמבר שמשולמת ב-1/10.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מתן תפקיד – זו החלטה הבלעדית של מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין חובת השתלמויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עליך לפנות לביטוח לאומי עם אישור פרישה.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. 21 שעות פרונטאליות
2. לא
3. אם את עובדת 20 שעות פרונטאליות – 4 פרטני, 4 שהייה – 77.78% משרה
אם את תעבדי 21 שעות פרונטאליות – תעבדי לפי שבוע עבודה למורות אימהות – 86.11% – 4 פרטני, 4 שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין שעות תפקיד לרכזי מקצוע ביסודי.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. נכון
2. ישיבות צוות רק על שעות שהייה של מנהל.
3. אם 3 שעות שציינת מוגדרות במערכת – כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חברי הסתדרות המורים מגיעים רגיל לעבודה ולא צריכים לחתום על הטפסים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חברי הסתדרות המורים לא שובתים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשאלת על רכז שכבה . יש תפקיד רכז שכבה אחד לבית הספר. לא כמו בחט"ב שיש רכז לכל שכבה.
ביסודי – תפקיד רכז שכבה אחד.
רכזת שפה – היא רכזת מקצוע. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
-
מאתתגובות