התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםתפני למנהלת בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהקביעות היא לפי היקף משרה ולא לפי מספר שעות.
השנה יש לך 25 שעות. זה 97% משרה. אחרי לידה כשתחזירי זה יהיה 100%.
אך אם את קבועה ב97% משרה, לא מחויבים בשנה הבאה לתת לך 100% משרה.
לכן, יכול להיות שכאמא תקבלי 24 שעות וזה יהיה 97%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פורטל עובדי הוראה – מרחב מינהלי -פרטי העסקה – היקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אני מציעה – דחוף לפנות ליו"ר הסתדרות המורים אליו את שייכת!!!
1. יש תקנון עובדי הוראה איך מודיעים להנהלה על ההיעדרות:
https://terms-service.education.gov.il/terms/3-primary/33-definition/
22. מורה שנבצר ממנו למלא את תפקידו לרגל מחלה או מסיבה מוצדקת אחרת כלשהי והוא נאלץ להיעדר מעבודתו בבית-הספר, ידאג להודיע על כך למנהל בית-הספר בהקדם האפשרי, ולכל המאוחר בשעות הבוקר של היום הראשון להיעדרו, לפני תחילת הלימודים.
2. יש הנחיה ברורה לגבי קיזוז שעות של יום הערכות:
שעות יום ההיערכות, יקוזזו: עד שעתיים פרטניות במהלך שבוע העבודה הראשון, ועד 4 שעות שהייה במהלך שני חודשי העבודה הראשונים.
3. יש חודשיים ימים.
3א. ניתן לדווח 3 שעות נוספות מתוך 40 שעות שנתיות.
4. כל הישיבות אמורות להתקיים אך ורק על חשבון 2 שעות שהייה של המנהל.
תפנו בדחיפות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אני מציעה לפנות בדחיפות ליו"ר סניף הסתדרות המורים אליו את שייכת.
אם מלאת מקום באופן קבוע במקום מורה בחל"ד, השעות היו צריכות להיות משובצות!!לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. כן, 2 ש"ש של מנהל.
2. גם ישיבות תל"א אמורות להתקיים בשעות שהייה של מנהל.
**ניתן לדווח עד 9 שעות במערכת אופקית.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
אם השעות בהן תשובצי בשנה הבאה יהיו 25 שעות פנויות.
השנה, אחרי שתחזרי מחופשת לידה, ה-25 שעות יהיו 100%לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כתוב במסמך: לכלל עובדי ההוראה
https://meyda.education.gov.il/files/HighSchool/oz-litmura.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא חייבת .
התקשורת יכולה להתבצע דרך מיילים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הקביעות זו מחויבות המעסיק לשיבוץ.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא
2. אין מילוי מקום בשעה הפרטנית!לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן ההנחיות.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://meyda.education.gov.il/files/Sherut/nihfusgvs.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן ההסבר:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://meyda.education.gov.il/files/HighSchool/oz-litmura.pdfלריסה למשוב
מנהל בפורוםכן,
מה שמשובץ בשעות פנויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השתלמות מוסדית בבית ספר יסודי אמורה להיות משובצת לאחר שעות העבודה, מקבלים על ההשתלמות שעות פיתוח מקצועי. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
-
מאתתגובות