התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להחלטות כאלה של ההנהלה – אין שום בסיס חוקי!
נא לפנות בדחיפות ליו"ר סניף הסתדרות המורים אליו את שייכת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כיום, אם את קבועה על 97.22% משרה ועובדת 25 ש"ש פרונטאליות, יהוו 25 שעות אלה 100% משרה, אם המנהל ישבץ אותך באותו מספר שעות.
אם המחויבות היא 97.22%, תבקשי בשנה הבאה מהמנהל להוסיף לך שעה, כך שתעבדי 25 שעות והן יהיו 100%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעליך לדווח בטופס נסיעות את מסלול הנסיעה.
משלמים נסיעות לפי חודשי חופשי מרחבי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםנכון, לא ניתן לחייב בתורנות בסוף יום.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםכאשר תקבל משכורת ראשונה, תראה מאחורי התלוש את השעות שאתה צריך לעבוד.
כל השעות בתשלום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום ,
שמי לריסה – אני מנהלת את הפורום מזה שנה שנייה.
1. עליך לפנות לכוח אדם, דחוף. יש "פגישות" טלפוניות.
2. את ביקשת גם העברה, לא ברור, כשעבדת 61% משרה, מדוע לא השלמת את השכר מימי מחלה? מדוע לקחת חל"ת?
3. עליך לערב יו"ר סניף אליו את שייכת.
4. אין מחויבות להדרכה. הדרכה זה מינוי.הכל ניתן לתקן, לסדר ולקבל שיבוץ
.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוק עבודת נשים – יש איסור פגיעה בהיקף משרה של עובדת בהיריון.
לגבי מורה שנמצאת בטיפולי פוריות – ראי הסבר:
"לא יפטר מעביד עובדת העוברת טיפולי הפריה חוץ-גופית, או עובד או עובדת העוברים טיפולי פוריות, לקראת ילדם הראשון או
השני, בימי היעדרם מעבודה, לפי סעיף 7(ג)(4) או (ג 1), לפי העניין, או במשך תקופה של 150 ימים לאחר תום ימי ההיעדרות כאמור, אלא
בהיתר מאת שר העבודה והרווחה, ולא יתיר השר פיטורים כאמור, אם הפיטורים הם, לדעתו, בקשר עם היעדרות כאמור. הוראת סעיף קטן
זה לא תחול על מעביד, לגבי עובד או עובדת כאמור, שחלפו שנתיים מהיום הראשון להיעדרותם מעבודה אצלו או באותו מקום עבודה, לפי
הסעיף האמור". (אסמכתא: תיקון סעיף 9 לחוק עבודת נשים תשי"ד –
1954 (ס"ח תש"ס עמ' 290)).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משום שאתה משובץ בשני בתי ספר , לפי מבנה שבוע עבודה שונה.
לכן אין איחוד.
אם עובדים מעל משרה באותו מבנה שבוע עבודה – לא מתווספות שעות פרטניות ושהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
באופק חדש שעות הנקה הן על חשבון שעות שהייה.
לגננות אין שעות שהייה, ולכן אין שעות הנקה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכולנו תקווה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבעולם ישן זה לא משנה.
10 שעות פרונטאליות מתוך 20 – זה 50% משרה (יש לך 4 שעות גיל לפי היקף משרה זה).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נושא גמול פיצול נמצא עדיין בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין נוהל כזה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדי לצבור שעות לדרגה, מספיק גם 30 שעות, אם את לא צריכה יותר.
ניתן להעביר עד 60 שעות לדרגה הבאה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם את בעולם ישן, נשאר לך לעבוד 10 שעות.
מנהל בית הספר מחליט כמה תעבדי בחטיבת ביניים וכמה תעבדי בחטיבה עליונה. -
מאתתגובות