התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תורנות – היא אחד התפקידים של עובד ההוראה בבית הספר.
תקנון עובדי הוראה – מורה בבית ספר יסודי – הגדרת תפקידים – סעיף 14:
חובה על המורה להשתתף בתורנויות שקבע המְנהל לשם פיקוח על התלמידים: בתחומי בית-הספר, לפני תחילת הלימודים, בהפסקות ואחרי הלימודים.
מספר ימי התורנויות ייקבע בנפרד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. מורה שעובד פחות מ-1/3 משרה.
2. לא
3. בקרוב
4. ספר זכויותיך דיגיטאלי ניתן לראות באתר הסתדרות המורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שימי לב,
בבית ספר יסודי צריך לעבוד 21 שעות פרונטאליות על מנת לקבל הטבות של מורה אם.
בחט"ב – 19 שעות פרונטאליות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא.
שמירת שכר גננת (גמול ניהול נגרר) – היא תוספת מתקזזת.
בין דרגה לדרגה עליה בשכר היא 7.5%, באותו אחוז מתקזז סכום של שמירת שכר גננת.
2. לא יופחת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין שעות תפקיד למורים ביסודי.
לצורך ישיבות מליאה וצוות – יש רק 2 שעות שהייה של המנהל.
שאר שעות שהייה – הן למורה ולצרכיו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על מנת להעריך לקביעות, חייבים 6 חודשי עבודה בפועל.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את עברת ביוזמתך, המעסיק מחויב לשמור על שכרך (ניהול גן או שמירת שכר), אך אינו מחויב לשמור את הגן, ממנו עברת מרצונך.
רק לאחר שנת שבתון, מחויבים להחזיר את הגננת לגן ממנו יצאה לשבתון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
להלן ההנחיות:לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שעות עבודה של המורה נספרות רק מהשעה 07:45.
מורה אשר הגיע לבית הספר בשעה 7:45, יכול ביום בו יש במערכת שעת שהייה בשעה אחרונה, לקצר אותה ב-15 דקות,
כמובן בתיאום ובאישור מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיש הסבר לאופן הגשת בקשה בעמוד 6 במסמך.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוזר מנכ"ל: בפעילות חוץ בית ספרית – 2 מורים על כיתה שיש בה 21-40 תלמידים.
בין כותלי בית הספר – מורה אחד בכיתה שיש בה 21-38 תלמידים.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם את עבדת כמרפאה בעיסוק טרום רפורמה, את מקבלת גמול חינוך מתי"א 10%.
לפי הסכם את לא זכאית להגדלת גמול חינוך מיוחד.
כי ביחד 10+9 את מקבלת 19%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל עובד הוראה העובד בחינוך מיוחד זכאי לגמול חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין מחויבות מעל 100% משרה.
בבקשה קרא בעיון עמוד 4 במסמך
https://meyda.education.gov.il/files/CoachAdam/mokarshimorishmi.pdf -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
-
מאתתגובות