התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי הסכם ניתן לנצל 40 שעות בשנת הלימודים לפעילויות שונות.
את חלוקת השעות לפעילויות המוגדרות לצורך פעילות בית ספרית יקבע מנהל בית הספר, והיא תיעשה בהתאם לצורכי בית הספר.
עד 3 שעות יהיה אפשר לנצל למפגש עם בעלי תפקידים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את אמורה לקבל את הדרגה מיום הזכאות (1.5.24), אם התקיימו שני התנאים גם יחד: הזמן והלימודים. אם השתלמות הסתיימה (המפגש האחרון) לפני 1.5.24לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הערכה לקידום בדרגה על ידי מנהל אמורה להסתיים ולהישלח בפורטל עובדי הוראה עד 31/5.
מורה שאמור היה לקבל דרגה לפני תאריך זה, יקבל רטרו מיום הזכאות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
זה חוק ביטוח לאומי.
1. מורה הנמצאת בחופשת לידה בחופשת סוכות, חנוכה, פסח מקבלת תוספת פגרה.
לגבי גבר, אשר נמצא בחופשת לידה במקום אישתו זכאי גם הוא.
2. בית לא מחליט לגבי לאשר או לא לאשר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
היעדרות עקב מחלה מורידים לפי ימי עבודה.
עליך לפנות לגזברות, על מנת לקבל דוח על התקופה איך הורידו את ימי המחלה.
ואם אכן הורידו ימים בהם אתה לא היית אמור לעבוד (יום חופשי, שבת וכו'), יש לפנות לגזבר ראשי וגם ליו"ר סניף.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםנושא "גמול שילוב" עדיין נמצא בדיון.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כשמודדים מרחק, ההתייחסות היא לקו אווירי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן ניתן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא מוגדר תפקיד תורן בהפסקות בהגדרת תפקיד של מנהל בית הספר.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לשבץ עד 9 שיעורים.
לא צריך אישור חריג.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשכר שמשולם כולל בתוכו את ההפסקות, שבחלק מהן יש תורנות:
יומיים תורנות (מעל 50%) – שני בקרים – 30 דקות,
יום של שתי הפסקות – 35 דקות
יום של הפסקה אחת – 20 דקות בממוצעלריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
במערכת אופקית ניתן לדווח עד 9 שעות ביום רגיל, ועד 5 שעות ביום שישי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
השיבוץ הוא לפי מחויבות (שעות פנויות).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאחר חל"ת לא מחויבים להחזיר לאותו בית ספר. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
-
מאתתגובות