התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נושא גמול הפיצול נמצא עדיין בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לשעות שילוב מתווסף גמול חינוך מיוחד.
אם יש לך השכלה בחינוך מיוחד – 10%, אם אין השכלה – 5.5% . חשוב לציין, גמול חינוך מיוחד הוא על שעות שילוב, ולא על כל המשרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נושא גמול הפיצול עדיין בדיון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תשובה על תורנויות:
תורנויות
לפי הנוהג המקובל, ניתן להטיל על כל מורה העובד מעל חצי משרה (מ-51%) שתי תורנויות שבועיות: תורנות אחת ארוכה (יום מלא)
ותורנות אחת קצרה (של הפסקה אחת).
מורה העובד מ1/3- עד 1/2 משרה – התורנויות הן אחת לשבועיים.
מורה עד 1/3 משרה – פטור מתורנויות.
המורים התורנים יגיעו לביה"ס ביום התורנות שלהם בשעה 7:45 (מכתב רונית תירוש 12.3.2003).
מורה בהיריון, מהחודש ה-7 להריונה, זכאית לפנות למנהל/ת ביה"ס ולבקש פטור מתורנות חצר (סב8/א').
ממלא מקום ליותר משבוע ימים ימלא אותן תורנויות של המורה שאותו החליף.תשובה לשאלה שנייה: התפקיד של מורת שילוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מי שכותב את הפרוטוקול, או יו"ר הוועדהלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא
2. פגישות עם הורים, השתתפות בוועדות, פגישות עם צוות ההדרכה של המתי"א, מסיבות בגן וכו'לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. לא
2. פגישות עם הורים, השתתפות בוועדות, פגישות עם צוות ההדרכה של המתי"א, מסיבות בגן וכו'לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורה בחופשת לידה יכולה להמשיך להשתתף בהשתלמות.
בנוגע להיעדרויות: רק שבועיים לאחר לידה – לא נספרות ההיעדרויות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לקבל שמירת שכר גננת לאחר 8 שנות ניהול גן.
אם הגננת מנהל גן רגיל, עוברת להיות מנהלת גן חינוך מיוחד, כמובן שהיא ממשיכה לקבל גמול ניהול גן, ובנוסף גמול חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כפי שכתבתי, חלוקת השעות לפעילויות המוגדרות לצורך פעילות בית ספרית יקבע מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש חוק פיזור ימי עבודה.
100%-85% – עד 5 ימים
84%-70% – עד 4 ימים
69%-50% – עד 3 ימים
גם מקצוע מתמטיקה ניתן ללמד ב-3 ימים, ללא קשר למקצוע ליבה.
אם את מלמדת 6 שעות בכיתה אחת – ניתן ללמד שעתיים בכל יום (וזה נהוג!), כך שאין שום בעיה.
מציעה גם לפנות ליו"ר סניף הסתדרות המורים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם ההשתלמות הסתיימה ב1/6, הזכאות לדרגה אכן מה-1/7.
תבדקי בסילבוס מתי היה המפגש האחרון. -
מאתתגובות