התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, אוטומטית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1-2.ימי מחלה מורידים לפי שעות עודה באותו יום.
יום מחלה אחד – 6 שעות בערך.
אם יש ביום עבודה 8 שעות (כולל פרטני, שהייה, פרונטאלי), יורד 1.33 ימים.
אם יש ביום 4 שעות בסך הכל, מורידים 0.66 ימים.
3. "עובדת הוראה, אם לילד עד גיל 16 שנים, זכאית להיעדר מן העבודה
לרגל מחלת ילדה עד שמונה ימים בשנה על-חשבון חופשת מחלה צבורה שלה. (ס"ח 1785 התשס"א, 219).
הורה יחיד זכאי להיעדר עד 12 ימים בשנה ע"ח חופשת המחלה הצבורה שלו (חוזר מנכ"ל סג3/ א' עמ' 37).
4. א. אין שוני מבחינת התשלום. ב. בכל שנה ניתן לקחת 8 ימים עבור מחלת ילד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, את זכאית לתוספת של גמול חינוך מיוחד.
אם אין לך השכלה בחינוך מיוחד ואת מלמדת בכיתת חינוך מיוחד, תקבלי 8.5% על השעות של חינוך מיוחד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובדי הוראה יקודמו בדרגות בתנאי שהשלימו את כל דרישות הקידום במצטבר כמפורט להלן:
1. למדו 120/180/210 שעות פיתוח מקצועי בהתאמה לדרגתם.
2. השלימו את פרק זמן הנדרש (פז"נ) בהתאם לדרגה.
3. התקיים תהליך הערכה מעצבת.
4. נשמר עקרון רצף הלמידה כמפורט לעיל.
** נא לשים לב לסעיף 2.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
במעבר מדרגה לדרגה ניתן לצבור עד 60 שעות פיתוח מקצועי מעבר לנדרש.
לדוגמה: מדרגה 3 ל-4 צריך ללמוד 180 שעות ב-3 שנים.
אם מורה למד 240 שעות – 60 שעות יעברו לדרגה 5.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, הסכום יירד במשכורת הראשונה שתקבלי, כאשר תחזרי למערכת.
אם תעבדי, תוכלי ליידע את משרד החינוך, שלא יגבו ממך את הכסף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא, אם יש לך ימי מחלה, וישובצו שעות במוסד חמי מחלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כתבת שקיבלת שעות שילוב.
אם את עובדת כמורת שילוב, עליך למלא תח"י על התלמידים שלך.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גננת מנהלת גן תהיה זכאית לגמול על שילוב תלמיד הזכאי לסל אישי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםמציעה לפנות ליו"ר הסניף.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מנהל חטיבה עליונה: זהו תפקיד חדש לפי ההסכם האחרון.
עד היום לא היה תפקיד זה.
סעיף 18.
תוספת מנהל חטיבה עליונה החל מיום 1.9.2025, מנהל חטיבה עליונה אשר מתקיימים בו התנאים הבאים:
(א) מועסק במסגרת תנאי רפורמת 'עוז לתמורה';
(2) בית הספר המנוהל על ידו כולל תשע כיתות לפחות;
הוא בעל תואר ראשון ומעלה;
יהיה זכאי לרכיב שכר חודשי אשר יהיה שווה להפרש החיובי (ככל שקיים) בין ה"סכום המינימלי" לבין "שכר הבסיס" (להלן: " תוספת מנהל חטיבה עליונה").
למען הסר ספק מובהר, כי במקרה בו ההפרש האמור בסעיף זה שווה לאפס או קטן מאפס, לא יהיה המנהל זכאי לתוספת מנהל חטיבה עליונה.
רכז פדגוגי: מקבל גמול אחוזי 6%, לגבי שעות תפקיד – לפי קביעת מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. אם מורה נכנסת לכיתה בשעת השהייה – הרי זה מילוי מקום, ויש לדווח על כך.
2. באותה שעה, שהמחנכת בשהייה – יש מורה בכיתה, לכן לא ברורה לי ההנחיה של המנהלת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מורת שילובלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוזר מנכ"ל:סעיף: 3.7. התניית ההשתתפות של תלמיד מאתגר שיש לו בעיות התנהגות מתמשכות
ההנחיות שלהלן נוגעות לתלמידים מאתגרים המציגים קשיים התנהגותיים ממושכים וחוזרים. הוועדה הפדגוגית הבית ספרית בהרכב המנהל, רכז השכבה, המחנך והיועץ החינוכי, תפעל כדלהלן:
3.7.1 יתקיים שיח שוטף בין הצוות החינוכי ובין התלמיד והוריו בהתייחס לתלמיד. במהלך השיח יציין הצוות החינוכי כי בשל קשייו ההתנהגותיים של ילדם תיתכן האפשרות להתניית השתתפותו בטיולים ובפעילויות החוץ־בית ספריות בליווי מבוגר אחראי מטעמם.
3.7.2 לא יאוחר משלושה שבועות לפני מועד הטיול תתכנס הוועדה הפדגוגית, עם רכז הטיולים, לדון באופן השתתפותו של התלמיד. אם החלטת הוועדה היא התניית השתתפותו של התלמיד בטיול בליווי מבוגר, ישתפו ויידעו נציג הוועדה הפדגוגית ומחנך הכיתה את ההורים בשיקולים ובהחלטה לא יאוחר משבועיים לפני מועד הטיול.
3.7.3השתתפות מלווה מותנית בחתימתו על גבי טופס מתנדב (ראו להלן בנספח י"ב, ס"ק 3.16).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 9 חודשים ע"י
-
מאתתגובות