התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא מפסידה.
תקבלי שמירת שכר גננת, אם ניהלת 8 שנים.
אם אין לך תעודת הוראה בחינוך מיוחד, תקבלי 8.5% במקום 15/17.
כדאי לעשות הסמכה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בבתי ספר שבהם המורים והתלמידים צמים, הלימודים יסתיימו בשעה 13:30.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי חוזר מנכ"ל: https://apps.education.gov.il/mankal/Hodaa.aspx?siduri=315#_Toc256000011
סך כל ימי הלימוד בבתי הספר שמלמדים בהם שישה ימים בשבוע:
בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים – לפחות 221 ימי לימוד.
בבתי הספר העל־יסודיים – לפחות 213 ימי לימוד.
למורה העובד 100% משרה, יש יום חופשי אחד בשבוע.לריסה למשוב
מנהל בפורוםניתן לבדוק באתר פנסיה לפי שם הפנסיה.
הראל – באתר הראל, מבטחים – באתר מנורה מבטחים וכו'.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. זכאות לימי מחלה יש רק בחודשי עבודה. יולי ואוגוסט – זה חופשה.
2. ראי בתלוש שכר מאחור על איזה חודש יש דיווח על חופשת מחלה. מינוס – ירידה מימי מחלה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול חנ"מ לעו"ה במוסדות חנ"מ/כיתות עם הפרעות נפשיות קשות ואוטיזם – 17%.
מציעה לבדוק את קוד הפיצול שדווח.
מאחורי התלוש כתוב.
יכול להיות כי דווח קוד שגוי.לריסה למשוב
מנהל בפורום22 שעות – מעל 100% משרה.
על 20 שעות פרונטאליות 3 פרטני, 9 שהייה.
על 2 שעות מעל משרה – אין פרטני ואין שהייה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשנה טובה ושקטה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניתן לדווח עד 9 שעות ביום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לגבי יום הערכות:
שעות יום ההיערכות, היו אמורים להתקזז: עד שעתיים פרטניות במהלך שבוע העבודה הראשון, ועד 4 שעות שהייה במהלך שני חודשי העבודה הראשונים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא כתבת את הסטטוס שלך, ולא את הגיל.
עד גיל 50:
מורה אם – 4 פרטני, 8 שהייה – 100%
מורה לא אם – 4 פרטני, 8 שהייה – 94.44%לריסה למשוב
מנהל בפורוםאני כאן כדי להסביר ולעזור.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאתה מנהל או סגן מנהל.
משך הזמן מדרגה לדרגה 3 שנים.
210 שעות. אם עשית שנה אחת 60 שעות, שנה שנייה 120 שעות, בשנה השלישית אתה יכול לעשות 30 שעות.
אתה יכול לעשות גם יותר .
לדרגה הבאה ניתן להעביר 60 שעות.
אם בשלוש שנים עשית 270, 60 יעברו לדרגה הבאה.
לא ניתן להעביר לדרגה הבאה יותר מ-60.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבאיזו דרגה אתה?
לריסה למשוב
מנהל בפורוםמדרגה 1-3 – 120 שעות ב-30 חודשים.
מדרגה 3-6 – 180 שעות בסך הכל ב- 3 שנים.
מדרגה 7-9 – 210 שעות ב-4 שנים. -
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 8 חודשים ע"י
-
מאתתגובות