התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורום-0.75 ימים – את במינוס ימי מחלה.
אין לך יתרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
תשלום עבור קצובת נסיעה משולם באופן אוטומטי על ידי גזברות לפי כתובת מגורים וכתובת מקום העבודה.
אם יהיה מגיע לך – ישלמו גם לך.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי עיקרון הרצף – כן מותר לא ללמוד שנה אחת מתוך ה-3/4 שנים של פז"נ ולא יותר מ-3 פעמים בכל תקופת עבודתו של עובד ההוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי לוח הצלצולים.
אם לפי לוח הצלצולים השעה הרביעית מסתיימת בשעה 11:45 – אז עד השעה 12:45
ביום שישי ניתן לשבץ עד השעה החמישית.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
ניהול כיתה למחנכת – 2 שעות פרטניות, ללא קשר להיקף משרה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשנה טובה וגמר חתימה טובה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםאין פיטורים בגלל חולי.
לא חייבים לאשר חל"ת כל ה-3 שנים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםיכול להיות שעבדת 5 ימים?
ולכן קיבלת 100%?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
המעסיק יכול לבקש את המסמך מקרן הפנסיה.
בכל מקרה, ניתן לבקש חל"ת עד 3 שנים, כל שנה תוגש בקשה חדשה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נכון
אין הגבלה בשעות מילוי מקום.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מצ"ב סרטון הדרכה:
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. גננת משלימה אם עד גיל 50 אשר עובדת 4.5 ימים – 90.94% משרה
גננת משלימה אם מעל גיל 50 עד גיל 55 אשר עובדת 4.5 ימים – 96% משרה
גננת משלימה אם מעל גיל 55 אשר עובדת 4.5 ימים – 101.8% משרה
2. אין הבדללריסה למשוב
מנהל בפורוםלא,
שעות פרונטאליות בחינוך רגיל ובשילוב שוות בערכן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלא, אין הבדל.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםהכוונה – ימי לימוד לתלמידים.
-
מאתתגובות