התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםבהצלחה!
לריסה למשוב
מנהל בפורוםלריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
פיתוח מקצועי הוא בחירתה של הגננת.
הגננות מחויבות ב-2 מפגשי הפיקוח ובלימודי העזרה הראשונה, כל השאר נתון לבחירתה של הגננת.לריסה למשוב
מנהל בפורוםבשנת שבתון את לא עובדת.
שמירת היריון מאשרים אם עבודה מסכנת את העובר או את האישה בהיריון.
מציעה לפנות בנושא למוסד לביטוח לאומי.לריסה למשוב
מנהל בפורוםעל שעות מעבר ל-100% משרה – לא מורידים לקרן פנסיה.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
1. בשנת שבתון מלאה ניתן לעבוד עד 1/3 משרה אצל מעסיק ממנו יצאת לשבתון.
בכל מקום אחר את יכולה לעבוד כמה שאת רוצה.
2. מי שתלד החל מה 26.5- בתוך שנת ההשתלמות ועד 10 חודשים לאחר
שנת ההשתלמות ואינה זכאית לדמי לידה מהמוסד לביטוח לאומי,
תקבל את דמי הלידה המגיעים לה מהקרן בשיעור מלא או חלקי
באופן המשלים את גובה דמי הלידה עד לשיעור דמי לידה מקסימליים
להם היתה זכאית מהקופה.
לידה במהלך או בתום שנת שבתון: מורה ששהתה בשנת שבתון
מטעם קרן השתלמות וילדה במהלך או בתום שנת השבתון, תיחשב לה שנת השבתון כשנת
עבודה לכל דבר ועניין (חוזר מנכ"ל נה/ 7 עמ' 32).
עו"ה היוצאת לחופשת לידה לאחר שנת שבתון מטעם קרן ההשתלמות
תיחשב חופשת הלידה כתקופת עבודה לצורך תשלום משכורת הקיץ.
אסמכתא: החלטת הוועדה לחינוך יסודי מיום 12.4.95
3. מגישים לביטוח לאומי את דוח ההשתכרות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
חישוב לפנסיה – מהמשרה של 100%.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כן, לפנסיה תקציבית.
1. https://edutlush.unq.co.il/#/futureRetirementSimulation
2. לאלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שאלותיך היו: איך מגישים על תאונת עבודה? למי מגישים? מה התהליך?
נתתי תשובה מפורטת.
לגבי פיצוי – החוק קובע כי כל תאונת עבודה מזכה את הנפגע להגיש תביעה להכרה בתאונת עבודה למוסד לביטוח הלאומי ולקבל בגינה תשלום דמי פגיעה
המכסה את שלושת החודשים הראשונים מהתאונה. דמי הפגיעה מחושבים עד לגובה של 75% מהשכר הממוצע של העובד.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
בהחלט תקין.
הקביעות שלך היא על השעות הפנויות.
בשנה הבאה תבקשי מהמנהלת (אם יש לה שעות) להוסיף למשרה שלך משעות תקן (שעות פנויות).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
מותר לטוס לחול ללא אישור מנהל מחוז בימי חופשה (ימי בחירה, יום חופשי, חופשות חגים).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה, שנפגע בתאונת עבודה, בין אם במקום עבודתו ובין אם בדרכו לעבודה או בשובו ממנה, צריך למלא שני טפסים של המוסד
לביטוח לאומי:
.1 שמספרו בל/250: טופס זה ממולא על ידי הנהלת בית הספר (לגננות – באגף כוח אדם בלשכה המחוזית) והוא מהווה אישור למחלקת
תאונות של קופת חולים בה הוא חבר, שמוציאה על פיו תעודה של נפגע בעבודה.
.2 שמספרו בל/211: הנפגע ממלא בו את כל הפרטים, פרט לסעיף המשכורת בשלושת החודשים שקדמו לתאונה (שאותו ממלאים
בגזברות הלשכה המחוזית, או המעסיק – לגבי מי שאינם עובדי משרד החינוך).
את טופס בל/211 בצירוף התעודה הרפואית של נפגע בעבודה, יש להמציא למוסד לביטוח לאומי הסמוך למקום מגוריו של העובד.
המוסד לביטוח לאומי משלם לעובד שנפגע משכורת של 75% עד לתקופה של שישה חודשים מתאריך התאונה.
מכיוון שמשרד החינוך (או כל מעסיק אחר) ממשיך לשלם לעובד שנפגע את המשכורת המלאה, מתבקש העובד להחזיר לגזברות
משרד החינוך (או למעסיק האחר) את הכספים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי, כדי שלא ינכו את תקופת ההיעדרות מימי המחלה
הצבורים שלרשותו.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משרה מלאה של גננת משלימה – 90%
אם את עובדת 5 ימים בשבוע – ולא משתמשת ביום חופשי נוסף פעם בשבועיים – אזי את מקבלת את ההטבה בכסף (10% תוספת משרת אם).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא -
מאתתגובות