התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי שעות פרונטאליות בכל בית ספר.
לא כתבת כמה את עובדת בכל בית ספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הקביעות היא של המעסיק – משרד החינוך.
לא צריך לעשות דבר, אם ברצונך להמשיך באותה מתכונת.
אם בכוונתך לבקש לעבור לעבוד במקום אחד, עליך להגיש בקשת העברה עד 31/3.לריסה למשוב
מנהל בפורוםאם רופא כתב שאת לא יכולה לעבוד בכלל, השיבוץ אמור להיות – כל המשרה במוסד ימי מחלה.
כדאי לבדוק את הנושא מול טלר המטפל במורים חולים.
ניתן לקבוע פגישה טלפונית עם הטלר בפורטל עובדי הוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורום1. משרד החינוך
2. אם באישור העסקה ממקום העבודה הקודם (עירייה, מועצה) כתוב שעבדת בתור סייעת כיתתית/פדגוגית , אף אחד לא יכול לשנות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
גמול שילוב ישולם למחנכת כיתה/למנהלת גן, שמשלבת בכיתה רגילה תלמידים הזכאים לסל אישי, תלמידים שעברו ועדת איפיון וזכאות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא כל כך ברור:
אם יש לך ימי מחלה, הרי צריכים לשבץ במוסד ימי מחלה את כל המשרה.
האם נגמרו ימי מחלה?לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
על מנת שהותק יוכר, עליך להגיש מסמכים על עבודה פדגוגית במקומות אחרים.
לותק מוכרת רק עבודה כסייעת כיתתית בחינוך מיוחד.
להלן מידע בנושא:
https://poh.education.gov.il/administrative/teaching-entry/internship-entry-teach/stagkal/recognition-seniority/
https://poh.education.gov.il/administrative/transaction-details/seniority/לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
שעות חינוך מיוחד ושעות רגילות – אותו מבנה שבוע העבודה.
כנראה, שיבצו את השעות בשילוב.
שילוב וחינוך רגיל – שני מבנים שונים של שבוע העבודה. לא ניתן לאחד שני מבנים שונים.
אם נפגע אחוז משרה, והוא פחות ממחויבות, עליך לפנות בדחיפות ליו"ר הסניף.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כל שעה במערכת – פרונטאלית, פרטנית, שהייה, שעה נוספת – היא בת 45 דקות.
זמן שעון של שעתיים וחצי – זה שלוש שעות ו-15 דקות נוספות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לריסה למשוב
מנהל בפורוםביטוח לאומי משלם דמי פגיעה של עד 91 יום.
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
יש לפנות מנהל בית הספר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לפי תקנון עובדי הוראה: על מהלך תקין של יום הלימודים בבית הספר (תורנות, מילוי מקום, וכו') אחראי מנהל בית הספר.
https://terms-service.education.gov.il/terms/7-management/7-6-manager/#p_79025f93-0f30-4451-8c02-66519755b38bלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
עובד הוראה לא יוכל למלא יותר משני תפקידים בעת ובעונה
אחת, אלא אם קבע מנהל המחוז של משרד החינוך והתרבות שיש
צורך חיוני בהעסקת העובד ביותר משני תפקידים.
הוראה זו חלה גם על עובד המועסק כמורה בתפקידי הדרכה
(חוזר מנהל אכא"ב תשס"ג/ 1 עמ' 5).לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
נא לקרוא בעיון את כל הסעיפים:
פיצוי בגין נזק שנגרם לרכושו של עובד הוראה
1. משרד החינוך והתרבות יפצה עובד הוראה על נזק שנגרם לרכושו
תוך כדי עבודתו, אם הוא עובד מדינה (מקבל את משכורתו
מהמשרד), ובתנאי שהנזק נגרם תוך כדי מילוי תפקידו, באחריות
המשרד וכתוצאה מהדרישות המיוחדות של מילוי התפקיד, או
שנגרם כתוצאה מרשלנות המעסיק. הפיצוי יהיה חלקי, ויתבסס על
שוויים של חפצים סטנדרטיים ועל גיל הנכס שניזוק.
2. א. אין המשרד אחראי לדברי ערך של עובד שניזוקו או נגנבו בעת
עבודתו. שמירת דברי הערך היא אחריותו הבלעדית של העובד.
ב. אין המשרד אחראי ולא יתן פיצוי על אובדן כסף.
ג. אין המשרד אחראי לנזק או לגניבה של חפצים או מכשירים של
העובד שהובאו למקום העבודה, אף אם העובד השתמש בהם
לצורך מילוי תפקידו (כלי עבודה הנחוצים למילוי תפקידו של
העובד יסופקו אך ורק מהמשרד).
ד. מודגש בזה, כי אין המשרד אחראי לכל סוג של נזק או גניבה, אם
העובד לא נקט מצדו את כל הפעולות והאמצעים הסבירים
הדרושים למניעת מקרים אלה. פעולות ואמצעים אלה כוללים
אף הודעה לממונה הישיר על הסכנה הצפויה במעשה או במחדל
מסויים.
ה. פיצוי עבור נזק למשקפיים, לעדשות מגע או לאמצעי ראייה
אחרים יינתן, בתנאי שהעובד נקט את כל אמצעי הזהירות
הדרושים )כגון קשירת המשקפיים וכד'(.
ו. אין המשרד אחראי לכל נזק למכונית העובד או לגניבתה. לגבי
סעיף זה ראה גם ב' להלן.
ז. בגין חפצים, מכשירים וציוד אישי המבוטחים על ידי העובד
בחברת ביטוח לא יאושר כל פיצוי על ידי המשרד.
3. עובד הוראה התובע פיצוי יפנה בבקשה בכתב אל האגף לכוח אדם
בהוראה על פי הכתובת: רח' כנפי נשרים 15 , ירושלים 91911 , ויציין
בה את הפרטים האלה:
א. מספר הזהות.
ב. כתובת מדויקת.
ג. תיאור מפורט של נסיבות המקרה, מקומו ומועדו.
אל הבקשה יצורפו:
א. התייחסות מנהל בית הספר או המפקחת על גן הילדים לנסיבות
האירוע.
ב. קבלה מקורית על רכישת חפץ חדש או על תיקון החפץ שניזוק,
או הצעת מחיר.
4. הבקשה לפיצוי תובא לדיון בפני ועדת הפיצויים, שתקבע אם עובד
ההוראה זכאי לפיצוי.
אם הוועדה תחליט בחיוב, יפוצה עובד ההוראה בהתאם להחלטה.
אם תהיה החלטת הוועדה שלילית, יקבל עובד ההוראה הודעה על
דחיית בקשתו, בצירוף הנימוקים לדחייה.
5. בקשה לפיצוי על נזק שנגרם לרכוש תוך כדי תאונה, שהוכרה כתאונת
עבודה, יש להפנות אל המוסד לביטוח לאומי בלבד. -
מאתתגובות