התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם ניהלת את החטיבה צעירה במשך שמונה שנים בפועל, כבר השנה הייתה אמורה לראות סעיף בשכר "שמירת שכר סגן".לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לא.
זו היעדרות מאושרת בשכר. יש להגיש אישור השתתפות בהשתלמות למזכירה או למנהלת בית הספר.
המזכירה או המנהלת צריכות לפנות לטלר שכר.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
הפניה לרופא תעסוקתי נותן רופא משפחה או רופא המקצועי בקופת חולים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםכן
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
האם יש לך חוזה מול המעסיק?לריסה למשוב
מנהל בפורוםבדקת בפורטל?
לא ניתן להקטין משרה ללא הסכמת עובדת הוראה.
אם אין אישור לחל"ת, ובכל זאת שובצת במשרה קטנה יותר, כנראה ויתרת על השעות.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אם המשכורת משולמת על ידי משרד החינוך, חייבים לתת לך גן חדש וכמובן ניהול גן.לריסה למשוב
מנהל בפורוםתכנסי ל:
מרחב מינהלי, פרטי העסקה, חופשות והעברות, חל"ת ושבתון, חזרה מחופשה.
מופיעות כל בקשות החל"ת.
אם הייתה לך בקשה לחל"ת ואושרה, עליך לחזור מהחופשה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כדאי להגיש בקשה לפרישה מרצון עד חודש יוני, כדי שיהיה מספק זמן לערוך חישובים ולהעבירם למינהלת הגמלאות.
ב-1/9 – מקבלים את המשכורת חודש של משרד החינוך.
ב-1/10 – תשלום ראשון של קצבה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםלכל השתלמות ישנה אפשרות להיעדר 20% משעות ההשתלמות.
לדוגמה – 30 שעות השתלמות, 10 מפגשים, ניתן להיעדר 2 מפגשים.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
משרד החינוך אישר לך חל"ת?
תבדקי בפורטל עובדי הוראה.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
את לא חייבת לצרף מכתב, אם את בטוחה שמבחינת החיסכון את זכאית לצאת לשבתון.לריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
כןלריסה למשוב
מנהל בפורוםשלום,
אין החרגה בחודשים המתקדמים של ההיריון.
ניתן להיעדר 20%
מסך המפגשים.-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 4 חודשים ע"י
לריסה למשוב.
-
התגובה הזו עודכנה לפני לפני שנה 1, 4 חודשים ע"י
-
מאתתגובות